Rabu, 29 Disember 2010

GELOMBANG MERAH 'BERANI BERUBAH' - MAKLUMAN

Makluman:
BERAMAI-RAMAI KITA BANJIRI PROGRAM GELOMBANG MERAH, BERANI BERUBAH KEDAH BERSAMA:


YB DATO MUKHRIZ TUN MAHATHIR
dan
YB DATO SYED SOBRI SYED HASHIM

Tarikh        : 29 DISEMBER 2010
Masa          : 10.00 pagi
Tempat  : PERKARANGAN PUSAT KHIDMAT ADUN KUALA NERANG

'Kita gegarkan PAS, PKR dan DAP KEDAH, kita tunjukkan semangat dan komitmen kita sebagai rakyat Kedah bagi menjulang Dato Mukhriz Tun Mahathir agar diberi kekuatan untuk lakukan perubahan demi masa depan RAKYAT NEGERI KEDAH DARUL AMAN

'PEMIMPIN, RAKYAT BERPISAH TIADA'

'DAHULUKAN RAKYAT, UTAMAKAN KHIDMAT'

***.Sebarang perubahan tempat program akan dimaklumkan seberapa segera








9 comments:

dzimba MMIM berkata...

hidup gelombang merah ..hidup datuk mukhriz dan lain lain pemimpin

wanzal berkata...

TAHNIAH DATO..KAMI HARAP DATO UBAHLA APA YG SELAMA INI DH BERKARAT. KETUA BAHAGIAN, KETUA CAWANGAN DOK TIDOQ. KITA TAK BUAT APA PN SEDANGKAN PEMBANGKANG AKTIF TAMBAH AHLI. JOM DATO GEGARKAN KEDAH

Tanpa Nama berkata...

Tang Mukhriz tu rakyat kebanyakan semuanya suka dgn dia...tapi apa barang dengan Syed sorang ni?....ada orang sengaja nak gunakan syed ni utk rosakkan reputasi Dato' Mukhriz kah?

Syed Sobri mempunyai stigma negatif yang cukup pekat melekat!!! Harap Dato' Mukhriz tidak terperangkap dengan permainan poltik kotor mereka yang dengan sengaja mahu melihat ikon generasi politik masa kini 'junam kepala'!!!

Syed Sobri bukanlah seorang pemimpin yang sepatutnya di jadikan ikon dengan sikapnya yang suka mengugut UMNO setiap kali berhadapan dengan masaalah peribadi, malah cara beliau mengaut harta dan kemudiannya mengalih serta membiarkan diri belia berhadapan dengan kes bangkrapsi bukanlah sesuatu yang 'cantik' untuk di jadikan modal dan model. Beliau semasa dalam SLC dulu juga mempunyai sejarah yang tidak di senangi, begitu juga ketika menerajui SLC/GLC iaitu Sri Temin, di maklumkan, ramai sub-kontraktor yang 'tunggin buyong' dengan beliau. Malah di katakan beliau antara kelompok yang memonopoli projek segera SUKMA di zaman Syed Razak!

Aku rasa macam ada yang TAK KENA saja ni....

**kontraktor kecil zaman syed razak**

aku berkata...

aku rasa dt.mukhriz tkkan hadir nanti.

Tanpa Nama berkata...

Ada saja yang tak kena dengan watak bernama MELAYU ni..Tak habis-habis bercakap tentang peribadi orang.Berilah penilaian yang lebih saksama, Syed Sobri disayangi pengundi KUALA NERANG..Wakil rakyat kampung, berjiwa rakyat, cuba tanya berapa banyak harta benda, masa dan tenaga yang beliau korbankan untuk pengundi KUALA NERANG..Buat survey dan tinjauan tentang sokongan pengundi padanya. Biarlah ada yang tak suka padanya yang penting rakyat KUALA NERANG lebih kenalinya, dan memberi akujanji bahawa kerusi DUN KUALA NERANG akan terus dalam gengaman UMNO selagi SYED SOBRI menjadi calonya. Jika diungkit kisah nan silam tanpa melihat perubahan baru yang orang itu laksanakan maka jadilah kita mati dengan nostalgia dan kecewa dimakan kenangan..TAHNIAH DATO SYED..Keep up your goog work. Biar apa pun orang nak kata, yang penting jika 10 yang tak suka, ada lagi 1000 orang yang suka DATO..Manusia yang suka bercakap tentang perihal peribadi orang adalah golongan yang kecewa dan berfikir menggunakan kepala lutut..Biarlah mereka itu terjun dengan labu labunya..Dua benda yang cukup diminati bangsa Melayu...makan free dan mengata orang..TAHNIAH BANGSA MELAYU...

Tanpa Nama berkata...

aku tak ada masaalah dengan syed sobri ni..
memangla dia ada kes itu dan ini..
bukan senang nak cari yang betoi2 bersih zaman la ni.
aku rasa orang2 kola nerang dapat terima syed sobri ni.
dia pun rajin berjumpa rakyat dan mendengar masaalah jika ada.
kalu rakyat bolih terima sesaorang wakil bagi kawasan mereka...tak payah la kita dok kalut buka cerita buruk wakil tersebut.
kalu dia tak betoi..jumpa dan tegorq elok2.
bukan semua ketua cawangan yang dok tidorq.
ada juga yang btoi2 berkerja untuk parti.
ake sendiri dok perati,ada rumah ketua wanita cawangan di pdg sanai tu jadi macam pusat khidmat rakyat pun.
tak tentu masa orang kampong dok pi mengadu macam2.
ketua wanita ni tak senang pun...pakai motor pi sana sini.
ada kereta proton saga buruk tahun 80an.
pagi2 pi motong kebun orang,ada tanah tapak rumah saja,tu pun pusaka.
tak kira bila masa kalu ada pengaduan...lekaih2 dia telepon syed sobri suruh pi jumpa dan selesaikan masaalah.
rakyat pun tau,bukan semua masaalah bolih selesai dengan cepat.
yang penting rakyat mau wakil rakyat selalu dekat dengan depa dan sedia mendengarq masaalah.
aku bukan nak ampu sapa2...yang benarq tetap benarq la.
dalam diri setiap manusia tu..bukan semua buruk...tak keseluruhanya baik.
had tak elok tu kita tegorq la,had tak btoi mai kita pakat sama2 perbatoi.
bukan dengan cara mengutuk dan dok korek segala keburukan dia.
bini kita had dok pelok siang malam,lawa lagu mana pun...ada juga tempat yang busuk....
tak pun kita kutuk bini kita..tambah sayang lagi dok ada.
sama la dengan pemimpin.

hisham berkata...

baguih tu.
elok sangat.
sama2 lah kita memastikan kemenangan dipihak kita dalam PRU13 nanti.
cuma nak tanya sapa2 yang dipertanggung jawabkan menjaga bangunan umno kola nerang tu...
bendera umno tu elok ke tak..dah tukarq yang baru ka.
tahun lepas aku pernah tegor pasai bendera umno yang koyak rabak kat atas bangunan tu.
depa bolih buat kempen kacau buborq ramai2,bendera parti pun depa tak peduli.
berapa sangat harga bendera parti tu..
sedangkan PAS bolih mengibar bendera mereka sepanjang jalan dari kuala pegang hingga ke parit panjang.
UMNO sehelai pun tak mampu ke?
taulah kita terlepas negeri kat pakatan..
maruah parti kena juga jaga.
sesekali balik kuala nerang,lalu depan bangunan umno...tengok bendera reput.
naik angin aku pagi tu.
terpaksa lah aku belasah...ramai yang kena...termasuk sedara aku...ketua wanita.
walaupun aku ahli biasa saja..tanggungjawab terhadap parti tetap sama.

wanbaki berkata...

betul tanpa nama 3:07:00

Biaq la orang kola nerang yang tentukan yang hampa dok mana tadah nu dok atoq orang pasai pa..letak orang lain do kola nerang pakai bungkuih...

Tanpa Nama berkata...

nampaknya org kola nerang memilih calon lebih utama dari parti ....baru nama wakil rakyat

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates