Jumaat, 24 Disember 2010

Komen dari Pembaca ...

Salam satu malaysia.....

Masa dulu ktpc nak jual kereta... dato fikir banyak kali, tapi sekarang bulih kat pak haji.... semua dia nak lego....

Kereta syarikat & tanah kawasan hi-tech sapa suka boleh runding... lihatlah kerakusan pemerintahan sekarang...

mamu tengok haji pon dah penin... apa bulih buat kedah dah berubah mak...

lepas ni mamu harap kita mau tukaq buang.. bagi kerajaan yang dulu mai balik...

mamu dok harap dato syukri mau mai hi-tech kulim balik.... pebetoi balik apa yang dok songsang kat hi-tech lani,

adoi... banyak monyet dok lompat di ktpc, mau hambat buang.... ini semua mau bagi rosak negeri ja...

8 comments:

Tanpa Nama berkata...

Betoi la mamoo, terbaru yang kita tau tuan haji dok asyik dengan 5S saja, atau pun nak ambil gambar tandas, pi kira pokok kelapa sawit, usyar pompuan yang lawa dan bila bagi ucapan saja mesti ada selit ungkapan bini dua la atau apa apa yg berbaur seksual, biasa la tu. Apapun kalau BN pegang balik, yang kena buang dulu di KHTP tu ialah Tuan Hj yang lagi satu iaitu tak lain dan tak bukan Hj Anuar Safar, penyokong tegar reformasi/PKR bersama-sama dengan semua kaki ampu Hj Sobri. Tanyalah kat org KHTP siapa mereka ini

Tanpa Nama berkata...

Itulah orang-orang melayu yang mudah lupa...

MELAYU MUDAH LUPA....
marah sikit nak tukar kerajaan la ni awat tak ambik baru padang muka semua. Baru tuan2 tau kerajaan sekarang macam mana demi menawan Putrajaya sanggup bergabung dengan DAP semua org tau yg DAP ni menentang sekeras-kerasnya hukum hudud dan hak-hak keistimewaan orang melayu sampai pemimpin DAP berani cakap kalau PAS nak buat hudud langkah mayat dia dulu...tapi PAS terus diam demi untuk mendapat sokongan bukan malayu. Tahniah kepada Parti PAS kerana PAS sudah lari pada landasan perjuangannya. Dahulu PAS boleh kata UMNO itu KAFIR kerana MCA & MIC ada dalam BN tetapi sekarang PAS,DAP & PKR adakah PAS dah lupa apa yang depa pakat kata kat UMNO dulu? Wahai ahli-ahli PAS tolong la sedar diri jangan sampai Bumi bertuah yang kita pijak dan langgit yang kita junjung ini menjadi padang jarak padang terkukur masa tu sudah tidak berguna bangsa melayu merempat di bumi sendiri, Jangan kerana kuasa maruah bangsa tergadai dan menghalalkan segala cara. Sedarlah sebelum terlambat...

Tanpa Nama berkata...

Hampa ingat Dato Sukri tu baik sangat ka? Lagi hantu besaq. Habih ipar duai dia bok masuk. Run KTPC macam kompeni dia punya. Kalau BN ambik balik pon bagi la kat orang lain. Kaki ampu dia pon banyak lagi kat KTPC. Termasuk la mamu kita ni. :)

Tanpa Nama berkata...

aku baru terbaca artikel ni. Nampak sangat orang yang tulis kat atas ni penyokong tegar Anuar Mohd safar (jaga-jaga dia ni akan naik syeikh pada bulan Safar). Mamoo tu kalau kat KTPC tu nama dia Ahmad Shiraz Kamarudin yang sekarang berada dalam program melancong cuti cuti ke Eropah dan US di bawah tajaan hJ Sobri. Shiraz aka mamoo ni ada;ah orang kuat Anuar Safar, sampai naik pangkat jadi Asst Manager kerana telah berjaya menolong mengusir musuh ketat anuar safar keluar dari KTPC. Pada pendapat aku la, pengurusan yang terdahulu lebih profesional dari sekarang. Track record Y.Bhg Dato Ahmad Shukri Tajuddin ni kalau kita tengok memang lebih baik dari Hj Sobri (kaki pompuan). Macam mana kita nak run company macam company kita sebab KTPC ni anak syarikat PKNK. Aku tak tau pulak masa tu ipar duai dia ada dalam KTPC. Yang aku tau masa tu Anuar Safar ada bawak geng dia dari TPM (Tech Park Malaysia) salah seorangnya musang berjanggut dan sorang lagi dok jaga Metexx kot (nama dah tak ingat), ni la kronisma yang ada pada Anuar Safar ni. Kalau BN ambik balik Kedah, dan Mukhriz MB, aku sokong kalau dia ambik Dato Shukri masuk balik KTPC dan bagi elok balik tempat tu yang dah jadi caca merba sejak di bawah penjagaan Kedah Sejahtera ni. MB Kedah la ni pun tak tau apa jadi kat KHTP, kesian kat dia. Untuk pengetahuan kaki ampu Dato Shukri dulu ialah Hj Fithri dan Hj Patrick, dan mereka ni la ni jadi kaki ampu Hj Sobri dah. Aku rasa orang yang tulis ni adalah berdasarkan fakta, bukannya AUTA hampa puak PAS

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...

selamat sejahtera kepada semua walaupun kedah sekarang tak sejahtera seperti yang dulu.... dulu kedah lebih senang... kedah mudah lupa, dulu nak mintak apa-apa bantuan senang tapi sekarang susah.... kedah mudah lupa... dulu ktpc ceo tapi sekarang presiden... kedah mudah lupa... gaji presiden lebih tinggi dari gaji ceo dulu... dia mudah lupa... lupa dengan perjuangan sebenar,apa yang dia buat...?dia tengok langit saja dibumi dia dah lupa... contohnya dibanggunan business center sendiri... `ground flour` waktu hujan tadah baldi merata tempat,apa yang dilaung-laungkan KEDAH SEJAHTERA...,MB tidoq lena...rakyat merana... barang runcit dah mahal...

Tanpa Nama berkata...

Ala biasalah tu kalau bawak masuk kerja adik beradik bila jadi CEO. Sapa tak nak tolong sedara. Tapi nak bawak masuk biarlah ceredik, reti buat kerja. Bukan macam la ni bawah PAS satu haram tak reti apa pun. Hat yg CEO tu reti perkara remeh-temeh saja tapi perkara pokok ; bodoh nak mampuih. Hat yg pegawai kewangan yg tak berkelayakan tu tong kosong saja, bunyi satu ofis hingaq, tapi bahlul tahap gaban nya!Harap dok tayang kereta2 ofis saja lah kat org Taman dia. Lepas ni lagi bergaya dgn Alphard baru! Memang respi Kedah Sejahtera!

Tanpa Nama berkata...

SALAM MESRA SEMUA..... WOWWWW ALPHARD BARU PULAK DAH KA.....? YANG KIA RIA DEPA PI SEDEKAH DEKAT SEKOLAH AGAMA POKOK SENA.... APA PUNYA TURRR NI... MENJAHANAMKAN HARTA NEGERI JA DEPA NI.... NI BUKAN KEDAH SEJAHTERA, TAPI SAPA YANG BERKEPENTINGAN YANG SEJAJTERA... PATRIK,SIRAT DENGAN ANUAR PI US ATAS URUSAN KERJA YANG AWANG TU KALUT NAK IKUT APA HAL...? KERJA BANYAK DI KTPC NI.... YANG DOK GEDIK IKOT PI PASAI APA...? MAMU MEMANG PENIN DENGAN DEPA NI....

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates