Khamis, 30 Disember 2010

Pas bimbang pembaharuan dalam UMNO - Mukhriz

KODIANG, 30 Dis. - Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Datuk Mukhriz Tun Dr. Mahathir berkata, pemimpin Pas melihat pelantikan beliau sebagai Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kedah disebabkan pengaruh ayahnya adalah kerana parti itu tiada isu dan bimbang dengan pembaharuan yang sedang berlaku dalam UMNO.
Beliau berkata, pelantikannya bukanlah isu sebenar tetapi pemimpin-pemimpin Pas lebih suka menyentuh isu peribadi.
"Saya tidak perlu hirau komen-komen mereka kerana yang lebih penting ialah perubahan dalam UMNO disenangi rakyat,” kata Mukhriz kepada Bernama semasa diminta mengulas kenyataan anggota exco kerajaan Pas Kedah, Abdul Ghani Ahmad semalam, yang menganggap pelantikannya kerana beliau adalah anak Tun Dr. Mahathir, manakala Naib Presiden Pas Datuk Mahfuz Omar pula menyifatkan Mukhriz masih mentah. - Bernama


Kedah Times : Wahai Mahfuz mat despatch .. hang kalau sembang muhong kat kedai kopi boleh la.. kami tau la hang jenih kuat merajuk.. perangai lagu budak-budak kalah main guli!!! chittttt...

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

Mahfuz mampus peminat darai @ bapuk@ mat nyah..pasai tu dia suka sokong anwar Ibrahim dan dulunya dia suka kata Hishamuddin auw..auw..rahsia anda semasa dok di Titi Gajah dan masa hang kerja di airport penang dulu kami tau..

Ustaz Ghani budak ayaq hitam-menyombong nak mampuih, masuk kedai kopi kawasan air hitam pun angkat kepala dan hidung makin tinggi haram tak bagi salam, kot nak belanja budak budak kampung makan sorry la..Ustaz Ghani woi, aku ingat lagi duit tabung Persatuan MAHASISWA ANAK KEDAH UKM tahun 1991 dulu hang songlap cukup banyak sampai mesyuarat agung persatuan kita hampir nak bertumbuk... Budak pompuan N.Sembilan yang satu fakulti dengan hang di FPI(Fakulti Pengajian Islam) yang hang dok balun belakang KAMSIS AMINUDDIN BAKI dah jadi macam mana budak tu?.. islam kepala lutut hang macam tu..

Tanpa Nama berkata...

aku tak nak lah baik2 sangat dengan orang2 pas.
bini aku lawa...tak pasai2 depa tibai bini aku...
pemimpin pas bukan bolih harap...hari2 depa dok baca cerita keraih,panjang,tahan lama dalam kitab pas AL-HAPRAKAH...dan dalam blog2 pas pun depa letak iklan mengeras dan menahan lamakan batang.

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates