Ahad, 2 Januari 2011

BLOGGER UMNO JELMAAN SYAITAN


Oleh: Pria Malaya

UP-DATE: 31-12-2010

Para pendokong UMNO yang terlibat dalam pengendalian blog sebenarnya kekurangan idea untuk berhujah. Keseluruhan mereka bukanlah manusia yang sempurna akal-fikiran. Mereka adalah golongan yang belum bertamadun.

Oleh sebab itu kerja mereka hanya pandai menabur fitnah. Bagaimana mungkin bangsa dan agama boleh maju sekiranya ramai golongan seperti ini berjiwa syaitan dalam diri masing-masing mewarnai politik dan kepimpinan negara masa depan.

Kemungkinan mereka yang terlibat membuat fitnah ini adalah golongan ANAK HARAM yang ibubapa mereka berzina sebelum kahwin. Tidak ketentuan ibu-bapa, apatah lagi hendak menentukan mereka ini dari keturunan yang baik-baik. Amalan Islam jauh dari kehidupan mereka. Kehidupan mereka seperti 'binatang'.Mungkin mereka yang terlbat ini tidak tahu mengucap dua kalimah syahdat. Negara ini akan hancur apabila golongan ini membesar dan hidup dalam masyarakat Malaysia yang mengamalkan budaya Melayu-Islam.

Sebab itu Ali Rustam, KM Melaka suka sangat hendak menubuhkan pusat pemeliharaan anak-anak haram yang dibuang merata tempat. Ali tahu apabila anak-anak ini menjadi dewasa, maka senang dia dan gerombolan dia mempergunaan anak-anak ini untuk berkhidmat kepada UMNO. Mereka akan melakukan apa sahaja bagi memenuhi hasrat UMNO tanpa mengira dosa-pahala. Mereka tidak akan diajar tentang ilmu-ilmu Islam yang dibawa oleh Nabi, kerana ia amat bahaya kepada survival UMNO. Mereka akan dibutakan tentang Islam. Lebih suka Ali dan UMNO sekiranya anak-anak ini tidak kenal tangga masjid. Mungkin hendak mengucap dua kalimah syahdat pun tidak tahu. Teruk generasi akan datang.

Kemungkinan juga mereka ini anak-anak perempuan pelacur yang merempat di kaki lima. Kalau mereka berakhlak mereka tidak akan bertindak begitu, mereka-mereka cerita dan memfitnah. Seelok-eloknya berhujah dengan fakta-fakta yang benar dan tulus. Dulu mereka fitnah Lim Guan Eng dengan menggantikan gambar Nizar dengan Lim Guan Eng. Buat apa kerja-kerja macam itu. Tindakan mereka ini mengambar golongan ini dayus dan penakut untuk berjuang di jalan yang benar.

Lihat pula gambar di bawah, ia bukanlah gambar Tok Guru Nik Aziz dan isterinya Tuan Sabariah yang sebenar. Sekali lagi mereka memfitnah. Gambar tersebut adalah gambar orang lain yang bernama Nik Aziz Kamil, seorang guru Kemas...ianya telah diedit dengan tujuan untuk memburuk-burukkan Tok Guru Nik Aziz. Disertakan sekali dengan gambar asal juga adalah di bawah..\




"TOLAK UMNO, RAKYAT PASTI SEJAHTERA"

Kedah Times : Pihak kami sengaja tidak meletakkan apa-apa komen atau jawapan dalam artikel ini.  Ianya di cut & paste direct dari sebuah blog Pendokong PAS dan PR.  Cubalah nilai dan fikir tinggi sangatkah status mereka sehingga blogger pro UMNO dianggap anak perempuan yang berzina sebelum berkahwin dan sebagainya. Apakah mereka telah sure bakal ke syurga dengan hanya menyokong PAS dan PR?

Cuma pihak kami ingin katakan disini " Tiada maaf bagimu" dalam mengatakan kami anak perempuan zina sebelum kawin.

10 comments:

ISAC berkata...

Dia X sedar... Dalam ghairah menuduh orang menabur fitnah... Beliau juga telah turut "memfitnah"...

Tanpa Nama berkata...

uiks....bukan ke orang pas yang selalu berkawan dengan syaitan...
aku masih ingat lagi...nik ajis kata dia sahabat syaitan...
bila pula orang umno masuk geng syaitan ni.
nik ajis selalu bercakap dengan tuhan melalui perantaraan syaitan...
mungkin tuhan nik ajis ni patung budha...sebab tu kat kelantan banyak patung budha besar2.

Tanpa Nama berkata...

Setahu saya Nik Aziz dah claim syaitan itu kawan dia. Kalau PAS dah chop syaitan itu kawan dia. UMNO tak ada peluang lagi.untuk berkawan dengan syaitan. Tentu nanti Nik Aziz akan marah. Tapi tulisan diatas kata lain pulak. Suruh dia refer dengan Nik Aziz adakah UMNO punyai peluang untuk berkahwan dengan syaitan. Berapakah royalti yg patut dibayar untuk berkawan.....

Tanpa Nama berkata...

kalau benar org pas itu lebih islam dari umno.. wajarlah org pas lebih berlembut dlm mengeluarkan kata2.. kalau beginilah caranya org islam memerintah.. aku tak heran kalau malaysia ini hancur macam bosnia.. pas dengan perangai ego syaitan dan umno dgn juak kaum jin. nik aziz yang di agungkan saling tak tumpah macam ayah pin.

Tanpa Nama berkata...

confirmed!! penulis ni anak dari hasil bisexual...bapak dia main lubang kunyit emak dia , lepas tu baru main lubang depan mak dia....hasil dari campuran najis stok kunyit emak dia yang terlekat di bana bapak dia bercampur aduk benih yang suci , telah menjadi manusia seperti penulis....perosak bangsa dan agama...

KL BOYZ berkata...

PAS ni dah sasau...!! Sebab dah tua sangat tu yang dah nyanyuk...!!!

1 Melayu berkata...

Pria Malaya pun anak HARAM DAN DIA LEBIH TERUK DARI SEMUA ANAK ANAK HARAM,SAH PRIA MALAYA SEORANG 'HARAMJADAH'

arcadia berkata...

penulis nie lagi suka kalau semua anak luar nikah tu dibuang kat dalam tong sampah, tepi busstop, dalam jamban? Anak luar nikah tu xde dosa. Dia x minta lahir luar nikah, biaq pi la Ali Rustam buat pusat pemeliharaan anak-anak haram. Yang Pria Malaya dah buat per tuk selesaikan kes hamil luar nikah ni? Lagi satu gambar Nik Aziz tu betul tp Nik Aziz lain, yang korang semua perasan sangat kenape? Ade Patent ker namer Nik Aziz Nik Mat nie?

Tanpa Nama berkata...

Ya tuan. Hanya Syaitan yg mengenali Syaitan. (PAS)

Tanpa Nama berkata...

Tak sabarlah bagi DAP menang! Harap Pas boleh tolong DAP supaya DAP menang.

Kita Melayu-Melayu liberal ni dah muak lah dengan jabatan-jabatan agama Islam ni. Nak check in hotel dengan girlfriend pun tak boleh.

Kalau DAP menang, saya yakin Malaysia akan menjadi lebih bebas seperti Singapura! Melayu boleh minum arak dengan bebas, pergi clubbing dengan tenang dan check in hotel tanpa rasa takut.

Maka, kita haraplah Pas dapat tolong DAP. DAP dapat mentransformasikan orang Melayu supaya menjadi lebih terbuka.

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates