Selasa, 4 Januari 2011

SANUSI SETPOL LETAK JAWATAN ???

Ini satu email yang kami terima dari xxxx@gmail.com
Mana hilang Sanusi Setpol kepada MB Kedah yang kuat tidur tu. Lama hilang, tak kan tak balik dari menunaikan haji lagi.
Selongkar kat Wisma Darulaman dapatlah cerita katanya Sanusi setpol dah bagi surat letak jawatan.

Betul kah?. Tanya balik orang Wisma depa kata betul.

Ikut ceritanya dia letak jawatan sebab gaduh dengan orang kuat Perbadanan Menteri Besar Kedah Mihat Shaari, seperti yang Kedah Times pernah lapor dulu. Dengar kata pergaduhan itu sampai melibatkan aksi filem kung fu.

Fuhhhh, ganas sungguh setpol sorang nie. MB kaki tidur, setpol kaki gaduh, pegawai khas kaki songlap, pengarah GLC kaki kona  projek dan tambah bini.

Selamat berehatlah wahai bekas setpol. Ada rezeki bertanding lagi di Belantik nanti.

Kedahtimes:
Sanusi Letak jawatan! Tidak ada apa yang menghairankan kerana orang-orang PAS Kedah yang duduk dalam GLC hampir semuanya berperangai angkuh walaupun ilmu pentadbiran tidak sampai sejengkal kail. Orang-orang PAS sendiri yang cakap, mereka ini umpama jembalang, kalau ditegur pasti kena sampuk. Sanusi tentu faham apa maksud kami.

6 comments:

Pakteh berkata...

laaaaa

tuan haji...awat ngaku kalah awai?...

Tanpa Nama berkata...

Selalunya orang kakigaduh niii... dok dalam hutan jeeee... mana boleh dok kat Wisma Darulaman.

Di Pejabat MB tuuu... ada karamhahnye. Buat tak ketahuan hala, songlap duit rakyat, tunjuk samseng dan buat tak heghan kat oghang alamatnyeeee... dibayar kesh didunia. Awal-awal pun Tuhan dak tunjuk. Buat gila macam Sanusi SUPOL MB tuuuu.... memang dia kena cabut lari dari situ. Sikit lagi Azizan pulak cabut.....

Depa niiii... tak sedaq lagi kaaaa.. daulat yang dok pi offic tiap-tiap hari tuuuu... Buat tak kena dibelakang, alamatlah depa kena lari lintang pukang....

Tanpa Nama berkata...

Akum dan Salam 1 Malaysia

Kita dah lama dah perhatikan gelagat puak-puak tak bermoral ini. Kita dihidangkan demonstarsi bodohan dan murahan yang banyak menghancurkan hak rakyat. Mereka ini sepeti kera kena belacan dan gila meroyan. Kita lihat saja di Padang terap YB Mereka si kentotnya Nasir Zakaria. Kg. Masjid merupakan sebuah kubu kuat PAS terkemuka di DUN Pedu. Disinilah dahulunya kawasan sembahyang jumaat 2 imam dan juga dimana sendiwara semasa peti TV dikuburkan kerana katanya haram. Kita telah dipertonton puak ini yang ilmu agama mudah terpesong hingga suntikan kaum wanita iaitu Rubella dikatakan haram.

Ini dia manusia yang terlalu bodoh bahkan dalam islam sekali mahukan umatnya sentiasa diawasi dan dilindungi daripada musibah. Hingga hari kita lihat orang PAS dalam Kariah Belukar Luas bila hendak solat jumaat akan meninggalkan kariah mereka bersolat di masjid Kg. Masjid Lama. Inilah ceteknya ilmu agama yang mereka belajar dari guru2 murahan. Mereka ini juga berpegang teguh pada fatwa N.Aziz yang mengatakan bahawa peruntukkan kerajaan (Pada masa itu Tun Mahathir PM) dikatakan haram. Termasuk Nasir Zakaria sendiri enikmati hasil perjuangan UMNO. Apakah rezeki itu halal dimakan menurut fatwa pegangan N.Aziz. Ibaratnya rezeki halal tetapi haram bila dimakan kerana kebodohan Tok Guru menyosang fahaman sibodoh2 itu.

Kita akan bersambung dan bertemu lagi episod seterusnya.

Tanpa Nama berkata...

Dia letak jawatan pun tak pa dah..Dekat RM2 juta duit balak dengan komisen kuari batu dan pasir yang dia dah sapu..Syabas SANUSI MD NOOR..Memang hang buat kerja cara ISLAM PAS, PIS PUS, PI MAMPUS...Mengketedarah duit haram..DASAR HARAMJADAH

Tanpa Nama berkata...

2 juta tu boleh pakai 10 biji mercedes.rakyat kena tipu lagi.aku ingat ke puak umno sahaja kaki pelahap.rupanya puak PAS lagi laju.mampuih la lagu ini.

Tanpa Nama berkata...

hello di sana. Mintak mahap la nk mengata. Tp saya betul2 sedih mcm mana aruah setad azizan dulu boleh amek dia. Kalo nk tau hebat xhebat kungfu yg dia kasi kat Mihat tu sila tanya ex-guru disiplin sek men sains sultan mohd jiwa, Syed Yusuf. Beliau dan bbrapa guru kamceng dah besa kene ngan Sanusi. Sbb tu lah diminta menendang diri nya dr sek. berprestij nih.
Penah masuk Petronas Gurun tapi tatau apasal tetiba hilang. Tup2 dah jd Ex Setpol. Tuhan kasi cash beb, skrg duk kedai kopi ada sape Heran?? kat engko?

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates