Jumaat, 25 Mac 2011

ADA UBI ADA BATAS..


Zahid Masari

Tak pa la, Allah s.w.t dah pertontonkan pada rakyat Taman Wira sikap bacul dan tidak gentleman PAS termasuk EXCO kaki Danoknya DR.ISMAIL SALLEH, tukang jaga pintu pagar Dewan di BLOK B, TAMAN WIRA.

Masyarakat dan penduduk sekitar serta rakyat Kedah boleh menilai inilah amalan demokrasi ala pokka lebai monyok. Kena tang depa semua boleh, tang orang lain tak boleh..

Rakyat boleh menilai betapa samseng dan betoi bendoinya pengikut PAS, boleh ikut arahan dan dicucuk hidung oleh pemimpin mereka atas dasar taat membabi haramjadah.

Penduduk sekitar boleh menilai bahawa alasan dan hukum hakam PAS sejak dulu kini dan selamanya bersifat double standard.

DR ISMAIL SALLEH kaki DANOK berkata dalam SINAR HARIAN akhbar milik PKR tarikh 23 Mac, bahawa tujuan PAS berdemo dan halang ceramah UMI di Taman Wira sebab nak bendung fitnah.

Kita tanya balik pada POKKA HIJAU, apakah selama ini ceramah haramjadah pokka PAS tidak ada unsur fitnah? Unsur hasutan, unsur mengajak rakyat membenci pemerintah yang didokong oleh orang Islam?

APAKAH menanam sentimen kebencian, mereka cerita fitnah dalam ceramah PAS yang sering dipertontonkan melalui aksi badut badut sarkas seperti MAHFUS MAMPOS Dan kaki khalwat dengan bini orang MAT SABU adalah satu tindakan ceramah yang beretika?

Ingatlah wahai PAS, ada UBI ADA BATAS, ESOK LUSA CERAMAH HANGPA JANGAN MARAH KALAU KAMI PULAK PI KACAU BALAS.. Tunggulah giliran kami pulak.. baru FAIR AND SQUARE..

8 comments:

Tanpa Nama berkata...

kalau dah kata ceramah Umi tu fitnah apa lagi saman la dia tujuh ratus empat puluh ribu ratus juta..senang cerita! ada berani ka hangpa?..he he

Tanpa Nama berkata...

Hangpa dok kira suroh orang nilai.Nilai menatang apa.Hangpa sebenaknya lemah dan pengecut.Kenapa ceramah PAS hangpa tak pi kacau macam tu.Jangan tunjuk baik sangat.Ooooo selama ini hangpa dok harap orang nilai hangpa laa.Sebab tu hangpa orang UMNO sayok sendiri.Aku harap hanghpa jangan putus asa.Cari temnpat lain yang tak ada masaalah macam tempat tersebut.UMNO pun kenalah jadi samseng sikit.

Tanpa Nama berkata...

Memang dasar PAS dasar haramjadah.PARTI PELINDUNG MAKSIAT..Parti PAS parti seks kuat, ubat kuat, tahan lama, keras tegang, saiz besar, pancutan kuat..belilah HARAKAH...

Untuk sahabat lama aku Sobri Lebai Sudin, mana artikel hang?, aku diupah khas oleh Ostad Zizan untuk hentam peribadi hang..tapi lagi aku hentam nampaknya lagi hang terus menulis no..takpala..dah letih hentam hang esok aku berenti la..tapi tugas punyai pasai aku kena reka apa saja cerita pasai hang..fitnah ka..apa ka..tak dak bukti pun, hearsay ka, aku cari makan..nak buat lagu mana..

Mat Kiram

pakngah santan berkata...

kalu fitnah, minta pas kedah syorkan kepada anwar supaya saman ummi. dapat juta2, boleh tumpang sekaki.

Tanpa Nama berkata...

Bangsa dok dala bakoi haram, apa depa nak cakap depa cakap jeee...

Dr Ismail?, kawasan Aloq Mengkudu pun, haghap JKKP Kerajaan Persekutuan sajaaaa...yang dok bantu. Kerajaan PAS Negeri yang Dr Ismail jadi Exco, apa yang dia buat. Haghap ceramah je laaaa...

Tanpa Nama berkata...

anon 10:11pm,

hang tak payah nak boh nama Mat Kiram la kat bawah komen hang tu..aku tau hang sapa...nak menyamar jd Mat Kiram plk..psyco hang tahap budak darjah 5 saja..hang pun bukan hebat sgt...patut la Aris Che Mat pecat hang dari jwtn Ketua Penerangan Pemuda Pokok Sena..standard hang rendah sgt..aku nak nasihat hang supya p ajak kwn baik hang Fazil Mat Enda (Jasa Kedah) masuk Danok utk release tension hang tu...jiwa hang tgh kacau sebenarnya...p la rehat..kalau tak pun p la dgn syed sobri bos hang tu...lama dah kot hang tak mabuk, karaoke, booking jalang...Peee REHAAAAATTTTT!!!

Mat Kiram

Tanpa Nama berkata...

sronok tgok orang kedah bermaki hamun pasai parti ..... memang puak kedah nie jenih yg kedarah jek melahap puji kalau pasai parti2 nie ... angpa dok maki hamun gumgam gumgam ,, puak di atas baguihhh dok adaaa bleh join p danok sama2 ..... siap booking sorang pakai duaaa ........ hahhaaaa ,, sobri tau cerita nie ,, p tanya diaaa

Tanpa Nama berkata...

anon 10:18 am...

sobri lebai sudin memang cekap hala tu...pasai danok dia no 1..maklum la anak buah Syed Sobri..sama2 dok tunggang arak d Raja Dangdut...

Mat Kiram

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates