Selasa, 22 Mac 2011

Anwar Ibrahim - Bapa segala Penipu!

"Saya sedang merujuk kepada peguam untuk melihat apakah isunya. Saya belum melihat (video itu), saya tidak tahu siapa pembuatnya, saya tidak tahu samada ia akan diedarkan ," kata Anwar.

“Ini (rakaman) video Anwar yang direka,” kata pengarah komunikasi PKR Nik Nazmi Nik Ahmad.

“Ia bukan Datuk Seri Anwar. Ini satu lagi usaha Barisan Nasional (BN) untuk memberi persepsi umum bahawa beliau seorang yang tidak bermoral, yang tidak layak untuk menerajui negara ini,” kata anggota biro politik PAS Khalid "gereja" Samad.

"Hentikan politik kotor dan lucah. Pada waktu itu saya tengah Tweet dan semua bukti ini akan saya simpan kerana takut kena “hack”. Gambar yang disiarkan itu mirip saya, tetapi perutnya lebih buncit dari saya. Jam tangan Omega saya Azizah simpan."

Tiba-tiba sahaja PKR memanggil sidang akhbar dengan sekelip mata untuk membuat sindrom penafian. Disetiap sidang akhbar biasanya Anwar dan Wan Azizah nampak begitu stress dan tension yang amat sangat. Berlainan sekali kali ini dimana Anwar, Kak Wan dan lain-lain sempat bergurau senda dan memegang perut Anwar lagi. Ini seolah-olah telah di atur oleh Anwar dan Datuk T. Sudah tentu ramai didalam golongan Pkr sendiri tidak mengetahui rahsia ini.

Perkara yang sama dilakukan ketika Saiful membuat laporan kes liwatnya. Anwar lari ke Kedutaan Turki kononnya takut dibunuh.

Agak pelik kerana Anwar se olah-olah dah tahu semuanya bakal berlaku.

Apakah ini cara dia mencari simpati?

Apakah ini caranya beliau mengalih perhatian dari kes Liwatnya?

Apakah ada perebutan kewangan atau Kuasa dalam PKR?

Apa-apa pun, Anwar sepatutnya berada di Hollywood atau Bollywood.

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

Mungkin video ini juga adalah diantara apa yang dikatakan oleh WkilLeaks bahawa Anwar Ibrahim ni adalah 'he knowingly walked into a trap set for him by his political enemies'

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates