Khamis, 24 Mac 2011

Kalau ikut mulut Bacin Anwar ...

1. Lelaki dalam video seks tersebut bukan dia kerana perut dia tidak buncit. Walhal video tu belum dia tonton pun. Macamana dia tahu kesahihannya. OOO lupa yang Anwar memang bijak bersandiwara.

2. Ini adalah konspirasi peringkat tertinggi. Seperti biasa ayat yang sama dikeluarkan sejak tahun 1998 sehingga kini. Jika ada masalah berkait dengan dia, maka ianya konspirasi peringkat tertinggi. PM dan Menteri mesti menjadi sasaran tuduhan beliau.

3. Polis adalah orang suruhan pihak atasan. Apa saja laporan tidak diambil tindakan Polis. Tetapi tiba-tiba dia buat laporan di kepada Polis tentang video yang dia belum tentu sah samada video seks atau sebaliknya.

4. Negara ini adalah negara Polis dan berlaku banyak penyalahgunaan kuasa oleh pihak atasan melalui Polis. Tapi dia lupa yang dialah yang menperalatkan polis untuk menggugut saksi kes nya pada 1998 dulu. Dialah juga yang menyalahguna kuasa semasa memegang jawatan no 2 dulu.

5. Pemimpin UMNO takut kepada kepimpinan Anwar sebab itu mereka sedaya upaya menjahanamkan dia dengan melakukan pembunuhan karektor dan sebagainya. Lupakah Anwar yang beliaulah yang membunuh semua musuh politiknya dengan cara sebegini! Lihat apa jadi kepada 'innocent' Arwah Ghafar Baba?

6. Tiada tindakan pihak pemerintah untuk memberhentikan penyebaran video lucah seperti yang diperuntukan oleh undang-undang. Tapi kalau video seks tu melibatkan orang lain, anwarlah yang bergerak seluruh negara berceramah menceritakan segalanya. Tak ditahan pemerintah pun! Lagipun macamana dia tahu yang disebar datuk K tu video lucah?

7. Semua orang buruk dan tidak elok melainkan dia. Begitulah sifat Dajjal, dia boleh janjikan syurga kepada pengikutnya. 

8. Anwar adalah manusia bersih, Anugerah Tuhan, sebab itu semua isu berkaitan dengannya adalah fitnah. Kalau ikutkan dia seluruh rakyat Malaysia yang tidak menyokong dia adalah penfitnah. Benarlah kata Allah fitnah berleluasa di akhir zaman kerana Dajjal sudah berada bersama manusia. Siapa dajal tu, salah satu ialah Anwar sendiri yang pakar dalam membuat fitnah.

9. Pemimpin UMNO takut kerana bakal kalah dalam Kes Liwat II. Beliau lupa yang tuduh dia liwat bukan pemimpin UMNO tetapi bekas PA dia. Tidak pernah sama sekali dia sebut nama saiful tetapi dia lebih suka tuduh semua itu sebagai satu konspirasi pemimpin UMNO untuk mencalarkan karier politik beliau. Sebenarnya Anwar takut dengan Saiful sebab itu dia alih tuduhan kepada pemimpin UMNO.

10. Anwar adalah seorang yang takwa kepada Allah. Tetapi bila bercakap dengan bukan Islam, samarata dalam agama dibenarkan; Lina Joy ada hak murtad; pertubuhan Gay sah dan segala perkara bertentangan ajaran Islam dihalalkannya.

11. Pesanan penulis .... Anwar sebenarnya ingin divert isu sebenar iaitu isu liwatnya. Cara terbaik ialah dengan menjadi pelakon terbaik dunia. Adegan seks amat berkesan untuk bawa rakyat Malaysia lupakan kes sebenar beliau.

12. Inilah Anwar, video seks belum keluar, dia sudah menyerang, membuat tuduhan dan mengadakan propaganda memburukkan orang lain. ZIONISSSS! 

Nota : Tapi nampaknya seorang EXCO Negeri Kedah sanggup mempertahankan Anwar dengan bergadai nyawa untuk turun menganggu ceramah Umi Hafilda di Mergong pada 21/3 lalu. Nampak sudah EXCO Kedah ini sudah diperkudakan oleh Anwar dan PKR. Apa nak jadi dengan PAS Kedah!

5 comments:

Tanpa Nama berkata...

huh????? MANA P DEMOKRASI DI MALAYSIA????APA KE HALNYA??KALAU POLIS TAK BAGI PERMIT KAT DEPA..HABIS DI CANGAN SATU MALAYSIA. ADUHHHH UMMI BUKAN AHLI POLITIK PUN. YANG DEPA DOK TAKUT KAT SORANG INSAN BERNAMA UMMI HAFILDA KENAPA? Y ANWAR TAK BUAT LAOPRAN POLIS TERHADAP UMMI? DFATOK NALLA PUN DIA TAK MAHU SAMAN??? DAIIIIIIII ANWAR ..WHO IS THE BOSSS??? NOT U LA...SIVAJI IS TEH BOSSSS....HEHEHEHEH PAS TOLONG BUKA MATA SAT.

Remy Kindichi berkata...

ape ko merepek ni jahanam?kejap2 lompat isu sana sini..x fokus langsung psal isu video tuh..pencacai umno..

bingn bong berkata...

ala datuk trio tu sapa tak kenal. dua drp orang kedah.depa ni tak terpakai langsung dikedah.kaki putak juga.orang kedah tau lah. dah nampak orang yg ada kepentingan umno dah mula takut bayang sendiri.takut hilang kuasa dan segala kepentingan mereka.bukan soal kepentingan melayu.kepentingan mereka yg diutamakan.mungkin umno sudah dihujung tanduk.kepentingan temolok dan perut depa mula goyang.suara melayu hanya lah alat sahaja.

Tanpa Nama berkata...

apakah ini yang dikatakan sumpah laknat saiful dimakbulkan oleh ALLAH TAALA. Balasan bg orang yang bertindak zalim. DSAI perlulah bermuhasabah diri.

bing bong berkata...

Jangan suroh anwar sahaja muhasabah diri.Sepatutnya ramai lagi orang pemimpin umno pun kena muhasabah diri termasuklah anwar.Pemimpin umno pun ramai yang jadi ketam suroh anak nya berjalan betul.Ingat rakyat atas pagar menilai kualiti pemimpin bukan pada anwar sahaja.Pemimpin umno juga tidak terlepas dari penilaian ini.Sepisis anwar pun ramai dalam umno.

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates