Selasa, 22 Mac 2011

Kenapa Umi tidak dibenarkan Berceramah?

Apa? Tak cayer ke?

Inilah sifat pemerintah Kedah yang amat takut akan kehilangan kuasa memerintah. Mereka sedang dibuai indah oleh keenakan berada di kerusi empuk. Tujuan berada di kerusi itupun bukannya untuk menunaikan tanggungjawab tetapi untuk menyapu segala kekayaan negeri dan mencari bini baru. Bila lagi!

Tapi rupanya mereka semakin hari semakin takut untuk kehilangan kuasa. Maka apa saja yang dilakukan UMNO perlu dihentikan atau dihalang. Ini usaha pertama mereka.

10 comments:

Tanpa Nama berkata...

kalau mai ceramah utk nak tabur fitnah di kedah bukan tempatnya...kalau dia mai nak cerita pasai hubungan sex dia dgn beginda ok la jugak...syok kita nak dengaq...beginda punya besaq ka kecik ka...ni dak.mai sini nak cerita benda yang tak masuk akai...anwar nak jd presiden la...nak tubuh negara republik la...apa punya bodoh pompuan ni...yang org Umno pun ngok sama...ahli umno betina ni pun dah kena gantung..yang dia kalut nak dok ataih stage umno tu pasai pa? terikut2 betina jalang ni buat pa??dah tak dak modai lain dah ka????

Mat Kiram

Tanpa Nama berkata...

kalau anwar rasa dia manusia maha suci dan anggap itu semua adalah fitnah serta konspirasi, kenapa anwar masih diam seribu bahasa di atas segala ucapan dan tuduhan ummi dan juga dato nalla? ini persoalan pokok yang perlu dijawab oleh anwar

pakngah santan berkata...

saman saja ummi kalau memang fitnah. gerenti dapat juta2. ni tak, asyik nak berselindung di sebalik orang lain. dalam kes ummi, guna si murtad beginda. dalam isu sumpah, guna yusuf qardawi. bacul betul, cakap macam dia sorang saja handal. juak2 pas digunakan anwar seperti anjing ikut tuan. kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

betoi mat kiram. mai lah ceramah di kawasan padang serai pula berganding bahu dengan ketua bahagian umno padang serai baru bergaya.dalam umno pun dah ada diliwat macam di padang serai.mai jangan tak mai.

bekas ahli pkr berkata...

Tanpa nama 3.04. Aku nak bagi tau kat hang yang dia dok cerita tu masuk akai.Hang saja yang kata tak masuk akai.Orang mcm hang tu,kalau org kata kentut anwar busuk hg kata wangi sbb hg dah masuk golongan manusia yg taksub kat aljuburi.Cerita baginda adalah fitnah sbb tu umi halfida kasi saman sama itu baginda.Kalau umi fitnah sama aljuburi ,minta itu aljuburi saman itu umi laaaa.Enta ada faham kaaa.Hidup umi,teruskan pendedahan anda.Kami rakyat kedah bersama anda.

waibee berkata...

awat laa hangpa ni benak sgt..hangpa habis sekolah tadika dak? cakap xda fakta langsung..buat apa Anwar layan Ummi lembu tuh..nak saman buat hapa, hangpa tau dak berapa kes court saman Anwar yg dok ditolak mcm tu jaa..sedeh laa..org Melayu(Islam) dok maki org Melayu(Islam), non-Muslim dok seronok tgk..peh tu depa dok tuntut mcm2 atas nama 1Malaysia...hangpa sedaq dak? kaa benak lagi?

Tanpa Nama berkata...

anon 10.00pm,

aku tak mau nak kata pa la pasai Bahagian Pdg Serai tu...wpun dengaq kata kalut semacam sj lani di sana...Raman Mahmood tu kwn baik aku..si Bakri tu pun kwn baik aku jg...kalau raman tu aku konpius jg la..betui ka dak...tapi kalau Bakri tu aku kompom pasai dia ni memang taik betina..kerap juga dia dok bawa pompuan melayu beristirehat di Danok sana nuuu...

pemimpin umno buat mcmana pun tak pa...jgn pembangkang sj tak boleh...sat ni ummi marah!!!!nanti dia akan round satu m'sia utk cerita pasai buruk kelaku puak pembangkang ni...besa la dunia akhir zaman...kalut dok cerita pasai orang tapi diri sdnri pun penuh dgn noda dan dosa...kalau tak betui Beginda tak akan cerita la dlm mahkamah...

jgn terpengaruh dgn lafaz sumpah si ummi tu...Ustzah Dr Fatimah Zahrah kata org yang suka sumpah laknat ni adalah org fasik yang tak penah jumpa tikak sembahyang...

azwan ali pun boleh kata ummmi adik dia ni penuh dgn noda dan dosa...kita tak pecaya mcm mana kalau abang sndri kata mcm tu kat adik dia...kalau kita tak mau nak pecaya kata2 azwan pasai adik dia, kita juga jgn pecaya la kata2 ummi pasai abg dia si Azmin dan shamsidar...

pendek kata org2 ni(ummi, azmin, anwar, shamsidar) patut di humban sj dlm laut..biaq di baham jerung...baru aman M'sia...

Mat Kiram

Tanpa Nama berkata...

Aku sokong mai lah pula ceramah ditaman sena padang serai.masa itu elok Rahman buat penafian junjung Quran.Jangan dok biak Zuber dok nafi masa mesyuarat agong cawangan sahaja.Tuan tubuh diam diri.Jangan sampai UMmi Hflida samapia nanti malu.Anak dara ini dia bukan kira sapa.Dia balun sahaja.Zuber ni ada udang seabalik batu.Bila lah Umi Hflida nak mai Taman Sena Padang Serai.

Tanpa Nama berkata...

KESIMPULANNYA PAS BACUL. PENGECUT, TAK DAK TELOQ, PAS HANYA JADI BARUA ANWAR DAN DAP..LEPAS NI CERAMAH PAS, KITA PAKAT PI KACAU DAN HALANG PULAK, GANGU KETENTERAMAN, GANGU PENDEGARAN DAN PENUH DENGAN FITNAH BERTABURAN..DR ISMAIL SAMPAI TAK BOLEH PI DANOK MALAM TU PUNYA DOK JAGA PINTU PAGAR DEWAN TAMAN WIRA, BLOK B, KESIAN KAT DIA..

MAT KIRAM JUNIOR

AnaQarbana berkata...

Demokrasi cara PAS...
Ceramah PAS penuh dengan fakta, kebenaran, tulen, asli bersandarkan nas al-Quran dan Hadith....
kalau tak percaya..p dengaq..semua yang berramah tu....ustaz dan ustazah...berjanggoat...berserban, berjubah, berketayap puteh...
Ceramah PAS membawa mesej ke syurga...mana ada fitnah, mana ada pembohongan....
Lihat ceramah Mat Sapu...Mahfuz.....mantap, bernas...benar...betol..berfakta........
Pasaitulah PAS boleh menang dalam PRU lalu....kerana semuanya betol.....benar....yang berramah tu adalah pewaris Nabi...........

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates