Sabtu, 26 Mac 2011

LUBANG DEPAN DAN LUBANG BELAKANG YANG JADI TARIKAN..


Tok Cha menulis.

Agak lama sungguh Tok Cha tak menulis dalam Kedah Times. Maklumlah badan dah makin tua, pergerakan pun lambat sikit, anak cucu pula banyak yang Tok Cha nak kena tulong jaga. Kebun, kolam ikan keli, ladang ternakan nak kena tengok juga, harap kat pekerja nanti dengan Tok Cha sekali depa juai, macam mana puak PAS dok jual Kedah sikit demi sikit..

Tapi Tok Cha hairan, Anwar Ibrahim pun dah masuk umur senja, 64 tahun dah.. tapi nafsu dan keinginan dia.. masya-Allah, dah tahap kena pi berubat.. kesian kak wan, suami anugerah Tuhan dia, balun dua-dua, lubang depan, lubang belakang, sama saja sama rasa, hentam semua...

Nampaknya isu lubang depan.. lubang belakang bakal mewarnai tahun 2011... dan pasti disensasikan dalam PRU ke-13. Tok Cha pernah dengar satu versi cerita dari rakan-rakan yang rapat dengan Anwar al-Juburi, Anwar ni tabiat dia kena main lubang belakang dulu, baru dia stim nak main lubang depan.. gitu pulak..

Dan apabila video main lubang depan dengan amoi Cina didedahkan pada media oleh Dato Trio kita, Anwar kian gelabah, puak ABIM yang puja anwar juga gelabah, puak PAS lagi la tak ketahuan arah, PKR dengar katanya dah terpecah belah..Yang syok hanyalah puak DAP komunis...

Tok Cha tak berapa heran bab video seks Anwar kerana Anwar boleh dikategorikan sebagai orang yang berpenyakit dan sakit Anwar wajib diubati segera.. Anwar sudah menjadi liabiliti pada Pakatan, dan PAS bakal tersungkur gara-gara isu Anwar, PKR bakal berkubur.

Cuma khabarnya dari kelompok yang anti AZIZAN dan yang berangan-angan nak jadi MB Kedah mereka mula menyebarkan berita bahawa akan ada lagi video skandal seks, dan image still foto melibatkan beberapa EXCO PAS Kedah termasuk aksi nakal MB TOK WAN semasa bercengkerama dengan matron sister KMC di bilik....??????.

Video secara curi-curi ini pula difahamkan  dibuat oleh puak PAS sendiri dan bakal diedarkan pada PRU nanti.. Sebahagian adegan video yang bakal disebarkan juga melibatkan aksi pemimpin PAS Kedah dengan bini orang..!!!  SHAME ON YOU PAS..

Geli sungguh Tok Cha nak bercerita.. tapi kebenaran bak kata Dato Trio wajib ditegakkan.. ENOUGH IS ENOUGH..

Sama-sama kita tunggu dan saksikan.. PRU ke-13 adalah medan perang dimana lubang depan dan lubang belakang bakal menjadi isu yang diperdagangkan dan menjadi tarikan..

MAMPUIHS LA PAS...
ANWAR IBRAHIM WAJIB BERTAUBAT

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

TOK CHA..
ada peluang kegheja ka.
jaga kolam ka,menebaih ka,tak kigha la asai lepaih belanja makan.
kalu ada peluang habarq mai no..

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates