Sabtu, 26 Mac 2011

Masih tak Faham lagi ka?

1. Apabila heboh tentang pendedahan video seks oleh Datuk T atau Datuk Trio, maka Anwar dengar segera mengadakan Press Conference untuk menafikan beliaulah dalam video seks yang diperkatakan. Walhal dia belumpun menonton video tersebut.

2. Serangan peribadi dan tuduhan terus dibuat oleh Anwar terhadap PM, Menteri KDN dan UMNO.

3. Seterusnya Anwar membuat laporan Polis pada hari berikutnya mendesak polis menyiasat dan menangkap pembuat, pemegang dan penyebar video seks tersebut. Kenapa lapor kepada Polis sedangkan isi kandungan video tersebut belumpun sah yang beliau didalamnya.

4. Tiba-tiba Datuk Trio muncul dan terangkan hal sebenar tentang video dan kenapa mereka melakukan semua itu. Datuk T ialah Tan Sri Rahim Thamby Chik, Datuk Eskay dan Datuk Shuib.

5. Maka dengan secara otomatik, serangan peribadi oleh pencacai-pencacai PKR dan PAS bermula terhadap Datuk T dan juga tidak ketinggalan PM, TPM, Menteri KDN dan UMNO.

6. Pelbagai tuduhan dikeluarkan: video palsu, balas dendam, konspirasi UMNO dan pihak tertinggi Kerajaan, pembunuhan karektor, serangan politik dan sebagainya berleluasa.

7. Penyebar, pemegang, penonton dan pembuat video seks tersebut patut ditangkap dan dihukum.

8. Tetapi soal pokok iaitu MORAL dan pelakon yang terlibat tidak disentuh langsung. Soal pemimpin mereka yang menonton dan meminta Wang Pelincir dan Komisen dilupakan terus. TIDAK DISENTUH!

9. Kenapa tidak minta Polis cari pelakon tersebut dan dakwa dibawah hukum syariah? Buat macam mahkamah Indonesia lakukan kepada penyanyi Peterpan!
10. Tidak dinafikan pihak PKR dan PAS adalah pakar dalam 'diversion of issue'. Taktik yang pakarnya hanyalah dikuasai oleh ZIONIST Israel.

11. Tetapi sehebat manapun mereka melakukan diversion, Diversion Allah SWT lebih hebat dan tiada tandingannya.

12. INSAFLAH PENYOKONG PAS DAN PKR ... KEBOBROKAN ANDA SEDANG DITELANJANGKAN OLEH ALLAH SWT.

8 comments:

garam sing berkata...

ha ha ha.pak sheh meliwat belakang and depan.di kedah ada ketua bahagian kena liwat sahaja.hebat pemimpin pkr dan umno.dua dua tak mengaku.habis nak buat macamana.fening segala orang umno di kedah dan orang pkr di malaysia.kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Dia makan cili, dia terasa pedas kot ataupun Anu nya dah terasa pedih.

Melayu Lunas berkata...

Elok sangat lah diadakan debat atau forum yang bertajuk: Pemimpin melayu antara meliwat dan di liwat.

Tanpa Nama berkata...

saya tak tau kb umno mana yang dituduh meliwat tapi yang saya nak tanya adakah orang yang kena liwat tu dah repot polis ka. pi la repot polis macam saiful. biar polis siasat. biar semua orang tau siapa dia dan siapa yang kena. repot lah dulu barulah kita boleh tengok kb umno tu mempertahankan dirinya. siapapun kalau melakukan perkara itu tetap salah. tapi kalau setakat menuduh tetapi tak berani nak repot ini masalah besar sebab kita takut jadi fitnah besar dalam masyarakat. kita kena ingat fitnah ini lebih besar dosanya dari membunuh. kalau dah kb tu buat salah pi repot saja. biar dia pertahan diri dia.

Tanpa Nama berkata...

saya tak berani komen kes ni sebab dalam siasatan polis. cuma persepsi saya. takkan datuk eskay tak kenal anwar sebab depa kawan lama. takkan dia tak tau risiko tindakannya. takkan datuk rtc dan datuk shuib tak tau risiko tindakan mereka. aduh penin kepala memikirkan isu ini. apapun mereka memang berani. hanya Allah yang tahu segala rahsia ini. Semoga Allah tunjukkan kebenarannya.

Tanpa Nama berkata...

org umno ngan org pkr sama saja....

AnQarbana berkata...

Kedua ikon meliwat dan di liwat ini mempunyai tukang-tukang karut tersendiri untuk menjawab balik yang kononnya tohmahan ataupun fitnah. Malangnya tukang karut yang menjawab membabi, buta pekak dan bisu ni...dia sendiri pun tak tau apa...dia sendiri main hentam keromoh je...tengok zuber su bhg pdg serai....dia pi kat hampir semua cawangan dok jawab kononnya rahman di fitnah, raman tak liwat ataupun di liwat...pasai apa raman tak jawab sendiri...dia bisu kot...dia tak pandai cakap kot...tapi masa kempen pemilihan Bhg dulu bukan main lagi...hebat.....kot-kot pungkoq dah bernanah meleleh kena hiv......tengok kat dari dia macam dah kena hiv..........kalau betoilah.....

Anak sg kob berkata...

Bila sebut anwar ajluburi teringat rahman dijuburi di pdg serai punya ketua bahagian.

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates