Khamis, 28 April 2011

Batang Paip Klasik Milik Isterinya Dah Dikongsi

Tumpang kata..Dari CCZ, Sanggulmelayu.

Amboi sakan bang Nuar no..Ni CCZ nak tumpang semangkuk bicara tentang seks di usia 60an. Gamam CCZ sebab hari ini CCZ dah nyahaktifkan Sanggulmelayu tup-tup keluar video seks model Ky Jelly dan jam ini. Jadi cari punya cari jumpalah dengan Kedahtimes. So, apalagi? CCZ pun ringan tulang kirimkan e-mail untuk lepaskan gelora di jiwa sebagai bekas blogger. Tapi taklah sama gelora jika dibandingkan gelora yang reda  Bang Nuar yang lepaskan kain untuk pakai seluar dalamnya yang macam guni buah nangka. Hehehehehe..

Nak kata apa lagi? Suruhlah PAS buat sembahyang hajat lagi. Main-main sangat soal agama mereka ni. Allah dah tunjuk pada kita semua hari ini siapa Anwar. Tak kira jantan, betina, Melayu dan semua bangsa dia balun. Nasib baiklah Nik Aziz, Lim Kit Siang tu dah tua. CCZ percaya kalau mereka ni awet muda macam 40 tahun dahulu, tentu Anwar pun jeling-jeling juga.

Tengoklah banyak kali lagi pastu suruh Anwar buat sumpah muhabalah. Tak dan nak angkat sumpah, toleh ke tempat lain saja, mesti mamat ni blah. 

Punyalah jahatnya Anwar ni sampai terang-terang hari ini dia pergunakan PAS. Nak tunjuk dia baik, patah balik pada PAS. Nak bela diri, minta PAS buat solat hajat. PAS pun apa lagi. Dan, dan ikut cakap Anwar. Maklumlah..orang tua kuatnya bukan kepalang!!!Takkanlah seluar dalam sarung nangka tu pun adalah konspirasi UMNO? 

Hari ini Azmin marah-marah sebab tertekan sebab perangai Anwar yang suka pancut merata-rata. Hah! Sebelum nak pangkah PKR atau PR, baik tanya dulu pada diri sendiri. Nak undi untuk selamatkan agama, bangsa dan negara dengan undi parti yang selalu permainkan agama dengan parti yang dok angkat  suami 'anugerah Tuhan' yang buat maksiat tanpa rasa takut walau sedikit pun. Syukur sebab UMNO sedar peri pentingnya media cyber. Hari ini terang-terang PAS dan PKR wajar ditolak sebab satu dah lari perjuangan dan satu lagi sememangnya sia-sia. Tak percaya lagi? Fikir-fikirkanlah..

p/s : Puji tang kotak kecil yang dibuat untuk tutup batang paip klasik Anwar. Kalau bukak, alamatlah..Wan Azizah makan tak lalu sebab sedihkan kelakuan Anwar, wanita lain makan tak lalu sebab geli geleman. Cheh!!!!

5 comments:

Tanpa Nama berkata...

PAPA NURUL IZZAH HEBAT : GERAK PERLAHAN DARI 00:39 HINGGA 00:40 ANDA AKAN NAMPAK BELALAI HARAM JADAH AL JUBURI BESAR DAN PANJANG BETOI///////

Anak Sg Kob berkata...

Bangkai gajah mana boleh ditutup.Bangkai semut boleh lah.Zaman kini bukan sahaja juburi malah dijuburi pun ada.Layak kah mereka jadi pemimpin.Tentu tidak.

Tanpa Nama berkata...

sebab tu dia belakun mengadu sakit pinggang sebenarnya batang pelir baru di bedah ..modified..mcm pelakun lelaki porn..semua da modified...bukan susah...ada duit...yg penting muka tak malu..aja yg berani dedah butuh beri org buat bagi besar,,,sebab itu kak wan jijah tak tau..sebab masa t/pm kecil aja..sejak 15tahun tak kena main ..mana dia tau butuh laki dia mcm mana....kantoi kau al juburi...

Mohd berkata...

PAS mesti menyokong Anwar al juburi punya!
Bab seks ni lebai2 PAS pun apa kurangnya. Tengok saja aksi Mat Sabu balun bini orang terlampau sedap sekarang dah jadi bini dia. Tengok ADUN Perupuk dan ADUN Selingsing dok tibai bini orang, sekarang buat bodoh aje. Din Puduraya pun tibai bini orang, buat dak aje.
PAS diamkan sebab, tak boleh membuka aib orang sesama Isle.
Nanti sedikit masa lagi, ramailah orang2 PAS yg membaca Harakah dgn iklan ubat kuatnya membalun bini orang mengikut contoh dan tauladan pemimpin2 mereka.
Melayu mudah lupa ????????

Tanpa Nama berkata...

Hoi yang ketua umno padang serai kedah awat hampa diam dan senayp sahaja.Dia pun terlibat juga .Dah riuh rendah orang cakap sana sini.Hampa nampak pak sheh sahaja.Pak sheh padang serai hampa sorok dan sembunyi.

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates