Selasa, 5 April 2011

BERSAMA TUN DR MAHATHIR DI KEDAH

MARILAH BERAMAI-RAMAI MENYERTAI
TUN DR MAHATHIR
BERSAMA PERKASA

6 comments:

Pena Biru berkata...

Tahniah la perkasa kedah kerana rajin buat aktiviti.Rupa Tun juga lah yang kena buat kerja nak bagi melayu kuat.Dulu umno kedah buat kat Tun macam-macam sampai peringkat memalukan orang tua tu.Aku kesian masa ada dalam mesyuarat agong umno kubangpasu waktu tu.Nah sekarang Tun juga lah kehulu kehilir demi agama bangsa dan tanah air.Sebab itu lain kali jangan bagi jatuh air muka orang yang berjasa.Perkasa kedah lah yang banyak menghargai jasa Tun sebagai pemimpin.UMNO kubangpasu dan UMNO kedah nampak macam malu-malu kucing lagi.Tahniah pada Perkasa kedah.Wajarlah kita ramai-ramai pergi dengar pesanan Tun itu.Korban lah sikit duit minyak.Tak perlu lagi duit minyak dan nasi bungkus atau duit poket.Rupanya perkasa lebih kedepan berbanding dengan umno di kedah.UMNo kedah relax saja mengharapkan kuasa jatuh keriba.Undi rakyat menggolek macam lampu ajaib ala aladin.Jomlah pakat ramai-ramai bersama Tun.Tahniah perkasa.Hidup perkasa.

AloQStaQ berkata...

Tahniah PERKASA ! Semoga dengan kedatangan Ayahanda Tun Dr.M ke Kedah kali ni akan membakar semangat semua pemimpin melayu segenap peringkat demi mengembalikan Kedah kepangkuan parti Melayu yang sebenar ...

errr, PAS GANTI UMNO ? lawaknya tak terperi menyebut slogan itu! PAS mana sokong MELAYU ISLAM !!! hahaha ... dilahirkan Melayu pun depa MALU ! tuihhhhhhhhhhhh PAS! ........


AloQStaQ

Tanpa Nama berkata...

Akum dan Salam 1 Malaysia

Kedewasaan ini PERKASA banyak memainkan peranan dalam membantu Kerajaan memertabatkan perjuangan melayu dan mengangkat darjat kaum melayu dan bumiputera. Semenjak perkahwunan PAS+PKR+DAP kini PAS lantang untuk memasukkan golongan melayu dan bumiputara kedalam kubur. PAS hanya berapai bercakap islam tetapi perjalanan dan perbuatan mereka seringkali memerangkap dan menjerat kaum melayu dan banyak perbodohkan melayu.

PAS pandai bercakap dan berseloka hingga soal babi yang haram itu dapat diperhalalkan dengan terbina Pusat Penyembelihan Babi di Tok Pawang Sungai Petani. Seandainya dilakukan oleh UMNO nescaya PAS akan mengadakan demonstarsi tiap-tiap hingga kepagi bahkan dibawa ke Parlimen. Itulah PAS tetapi apabila perbuatan itu mereka lakukanya ianya telah dihalalkan oleh Kitab Kepercayaan ulamak PAS dan bukan Al_quran dan Al-Hadis.

Ini terbukti apabila Nik Aziz mendakwa Tupai itu halal dimakan dengan dalil pemikirannya kerana tupai itu hanya makan buah-buhan saja. Tetapi apabila dibantah oleh Ust. diantara Mohd Nor Deris yang menuruhkan beliau kembali pada Al-Quran dan Hadis maka tersimpul malu.

PAS banyak laungkan kebajikan dan nak turun harga itu dan ini. Kita lihat kebajikan PAS dengan menaikan tarif air untuk kepentingan mendapatkan bonus tahunan ??????. Siapa Pengerusi ?. MB Tak Tau. Lihatlah air masih tidak berkualiti dan berkelodak dan bahkan sesetangah tempat tiada ada langsung air keluar.

PAS banyak berseloka dan berdalih hingga kerakusan mereka banyak mengakibat kerosakan alam dan banyak khazanah diterokai secara rakus bahkan hutan-hutan yang terdahulu sebagai tadahan air kini semuanya dimusnahkan. PAS banyak membazairkan rakyat dengan mengadakan kehebatan pemerintah mereka 3 tahun sudah membelanjakan jutaan ringgit sempena sambutan tersebut demi parti politik mereka. Hakikatnya rakyat banyak menderita dan terpaksa menahan kemarahan akibat kebodohan pemerintahan PAS.

Kerajaan PAS terlalu bodohkan sedangkan projek mega penapisan minyak yang telah dimulakan oleh Kerajaan BN dibiarkan terbengkalai sedangkan projek tersebut mendatangkan pulangan yang lumayan kepada rakyat Kedah. Hakikatnya PAS hanya nampak hujung jari dan nampak masuk poket segera, asalkan mereka penuh pokert dan biarkan rakyat menderita.

PAS pandai berbohong dan penuh sendiwara murahan hingga banyak peniaga melayu ditindas dan gerai-gerai mereka dirampas dengan rakus dan dianak tirikan. Hakikatnya kerajaan PAS pilih bulu, peniaga melayu dilayak habisan hingga barangan yang digantung dikaki lima akan disaman bahkan peniaga cina kiam bermaharaja seumpama ada udang disebalik batu.

Hakikatnya pemimpin PAS macam muka tembok dan penuh tak malu kerana bagi mereka semuanya halal walaupun sah haram tetapi orang lain akan dihentam habisan bahkan dibongkar dan dibogelkan tanpa ada rasa kemanusiaan. Sedangkan pemimpin PAS yang jahat dan zalim dikatan alim dan terhebat.

1 Melayu berkata...

Salam rakan rakan blogger yang pro ,yang anti yang atas pagar ,yang kiri ,yang kanan,yang liberal yang moderate dan yang sayangkan bangsa marilah kita BERSATU,BUANG YANG KEROH AMBIL YANG JERNIH ,BERSATU TEGUH BERCERAI ROBOH DAN PERPADUAN MELAYU TERAS KESEJAHTERAN NEGARA.

Mohon jasa baik rakan rakan untuk membuat promosi program ini didalam blog,facebook atau twitter rakan rakan .Bantuan rakan rakan didalam menjayakan program ini amat kami sanjungi,moga ALLAH SAJA YANG MEMBALAS BUDI BAIK RAKAN RAKAN .Terim Kasih.

Semut Merah berkata...

Syabas Perkasa.Lepas ini jemputlah pula Ummi Haflida.Bongkar cerita lucu yang dia tahu.Jemput sama Ketua Bahagian seluruh Kedah bersama.Bukan apa sekadar memperinagti nastolgia mereka.

Jenab berkata...

Ok bagus sangat lah tu>NGO Melayu kena mantap dan kuat penoh semangat kesukarelaan.Perjuangan tanpa harap imbuhan .Nak harap pada UMNO sudah tak apa lagi.Yang ada bergaduh berebut jawatan.Yang pegang jawatan sombong pula tu.Suara PERKASA adalah suara Melayu.

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates