Khamis, 28 April 2011

PANAS!!!Klip Video Seks! Pelaku Lelaki Tersebut Adalah Wanita??????


.

Satu hari di Balai Polis Bukit Aman

Mata-mata : Datuk Anderwer. Kami buka keterangan ini untuk Datuk nak cakap apa-apa pun. Sila Datuk.

Mr Andewer : Saya punya keterangan adalah sangat ringkas. Lelaki yang bogel itu bukan saya.

Mata-mata : Datuk pasti?

Mr Andewer : Mestilah saya pasti. Sebabnya pertama perut saya kempis saja. Cuba kita mainkan lagi sekali 2 klip video tersebut. Saya akan tunjukkan yang lelaki itu bukan saya.

Klip video pertama dimainkan.

Mr Anderwer : Lihat! Gambar terlalu samar-samar. Lelaki itu bijak berlakon seperti saya. Anu saya tak pernah naik sejak saya sakit tulang belakang. Waima tengok sesiapa pun yang bogel.

Mata-mata : Bolehkah kita mainkan klip yang kedua?

Mr Anderwer : Boleh.

Klip video kedua, dimainkan.

Mr Anderwer : Nampak tak? betapa boroinya perut lelaki itu? Tengok perut saya. Kempis saja.

Mata-mata : Saya nampak ada bezanya. tetapi saya betul-betul terpegun dan puji bentuk anu lelaki itu. Bagaimana boleh tegang walaupun dua kali pancut. Tentu lelaki itu mempunyai rahsia yang semua lelaki nak bila bersenggama.

Mr Anderwer : Hah! Mana saya ada ilmu apa pun. Saya sentiasa pastikan anu saya sentiasa bersih dan setiap kali setiap pagi, saya akan urut dengan minyak lintah. Tiap-tiap hari saya jungkit kasi tegang. Itu saja rahsianya.

Mata-mata : Tetapi bagaimanakah boleh bertahan? Saya kagum itu.

Mr Anderwer : Dah main dengan yang tak berapa handal melayan. Saya kurang sikit.

Mata-mata : Jadi Datuk mengakulah Datuk orangnya?

Mr Anderwer : Eh! Bukan-bukan!. Lelaki itu bukan saya. Kamu telah cuba pesongkan keterangan saya.

Mata-mata : Habis! Kita bercakap pasal anu siapa?

Mr Anderwer : Anu CheNed. Tak percaya cuba tanya dia.

CheNed : Cheh! Harami betul. Aku tengok video tu saja. Lagi satu mana aku hadiri keterangan antara Datuk dengan encik polis.

Mata-mata : Tangkap orang ini.

CheNed : Encik polis! Saya bukan lelaki. saya perempuan. Tidak Encik polis. Saya tak salah!

Mata-mata : Tangkap!

CheNed : Tidak! Tolong! Tidak..TIDAK!!!

PakChak : Ned! Bangun oii..Yang hang dok terjerit tidak tidak tu apahal?

HAH!!! Rupanya CheNed bermimpi taksat. Fuh! Lega!!! Gara-gara dengar berita sambil mengantuk tentang individu yang disyaki lelaki yang melanggani pelajar kolej hadir memberi keterangan hari ini di Balai Polis Bukit Aman.

Mimpi siang hari. Tak betullah tu. Bukan CheNed..LEGA!!!!!


0 comments:

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates