Khamis, 28 April 2011

Padah Anwar Nikmati Seks Tanpa Selimut

Patutlah CheNed tertanya-tanya sebab apa tempoh hari waktu ahli dan penyokong parti PAS dan PKR buat sembahyang hajat besar-besaran untuk membersihkan Anwar Ibrahim dari fitnah video seksnya, Nik Aziz selaku penceramah yang paling agung dan ditunggu-tunggu hanya bertakbir Allahuakhbar 3 kali kemudian baca doa terus duduk? Gamaknya Nik Aziz pun dah tengok video klip lucah Anwar yang berjumlah hampir 23 minit tersebut. 

Ini baru 4 minit dengan 2 slot tayangan pun dah membuatkan sebahagian besar mencarut-carut tengok batang balak Anwar yang tak kenal haram halal inikan pula 23 minit.

Hari ini siapa yang paling berpuas hati CheNed nak tanya? Adakah penyokong Pro Kerajaan aka UMNO? Atau blogger UMNO? Ini bukan soal gembira atas aib Anwar yang ditunjuk sau persatu tetapi lebih kepada pengajaran yang cukup bernilai untuk Nik Aziz, Haji Hadi Awang dan seluruh umat Islam untuk tidak main-main dalam hal-hal ugama. 

Berapa banyak nasihat yang blogger  bebas dan pro Kerajaan kata jangan ikut cakap Anwar. Jangan terikut diperbodohkan dan digunakan Anwar. Klip video pertama, belum ditontonkan, Anwar masih tega berdiri depan pakcik-pakciki, makcik-makcik kata dirinya difitnah. Klip video adalah konspirasi. Palatnya mulut Anwar menipu sana sini dalam stadium. Ditangkap gambar orang Anwar duduk bersembang dengan Nik Aziz tetapi gaya Nik Aziz seperti kecewa sangat. Apa lagi yang boleh CheNed kata melainkan hari ini siapa yang terang-terang mempergunakan agama kalau bukan Anwar. Kuda tunggangan Anwar adalah PAS.

Yang seronok berhenjut-henjut, bergoyang-goyang sana sini adalah Anwar. Hari ini satu negara melihat aksi bogel hingga masih jelas nampak batang balak Anwar dan wanita Cina yang bogel. Anwar akan rasa malu? Takkan adanya rasa malu. Tetapi yang patut malu dan patut diam untuk tempoh setahun 2 tahun ini adalah PAS.

PAS diperbodohkan oleh PKR. Siapa PKR? Yang keluar dari UMNO untuk bela Anwar. Salah UMNOkah? Hari ini bukan detik kemenangan bagi UMNO tetapi satu pengajaran yang cukup tajam dan teramat baik dari Allah kepada kita. 

Mana Chegu Bard? Mana MP Sungai Petani? Haram masih kata bukan Anwar. Kalau CheNed ni jumpa kedua-duanya, CheNed cepat-cepat beli telor buruk baling kat muka wakil rakyat ini. Beginikah sifat pemimpin? Bercakap benar jauh sekali. Nau'zubillah. 

Sah! Seburuk-buruk UMNO, hanya gaya elit tetapi untuk mempermainkan agama dan membawa budaya songsang hingga tak kenal jantan betina secara terang tidak pernah ada dalam kamus UMNO. 

CheNed memang nak masuk PAS tetapi CheNed terpaksa tarik 'handbreak' dan pilih UMNO walaupun tak daftar ahli UMNO. Sebabnya UMNO buruk disebabkan PAS dan PKR yang menokok tambah isu rasuah, sombong, kejam, sekular dan sebagainya. Tak malukah hampa?


2 comments:

Tanpa Nama berkata...

BAD HABIT IS HARD TO BREAK!

Tanpa Nama berkata...

kalau UMNO sombong, Nik Aziz lagi la angkuh, nampak macam dia tau semua.
kalau UMNO rasuah, Anwar lagilah rasuah, berapa juta dia keluarkan duit untuk kroni dia.
kalau UMNO jahat, DAP lagi jahat sebab banyak buat fitnah kat pemimpin UMNO.

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates