Ahad, 24 April 2011

TAJAMNYA MATA KEYBOARD TIDAK BERTUAN...​!!!!!

SOBRI SUDIN


1. Sedar ataupun tidak yang lebih agresif dan kehadapan menyerang dan melondehkan segala pembohongan dan tipudaya PAS, PKR dan DAP di KEDAH, bukanlah UMNO serta komponen BN. Akan tetapi para blogger tanpa tuan. Blogger jalanan yang digelar nyamuk dan perasan. Tapi ingatlah hanya kerana nyamuk yang bersarang di kepala hotak NAMRUD selama 44 hari, maka Raja yang zalim yang menentang Nabi Ibarhim a.s. akhirnya mati menuju neraka lagi celaka..

2. Meniti hari kehari pimpinan PAS, pegawai dan juak politik Azizan MB KAKI AUTA di Aras 3, Blok A, WISMA DARUL AMAN mahupun strategis PAS di Batu 9 atau dimana saja berada, hati, perasaan mereka kian panas, pungkoq kian melecoq.. Sepanas lubang PUNGKOQ yang pernah dilewati dan terkena percikan DNA Y ANWAR. Puncanya kerana serangan mereka berjawab, peluru mereka ditepis, dan sebagai balasannya bait-bait huruf yang ada dipapan kekunci blogger nyamuk tanpa tuan menerjah masuk ke dalam isi rumah dan pejabat kerajaan yang punyai akses internet.

3. Telahan ini memang ada benarnya, walau sumbangan blogger tak pernah diangkat dan diendah sangat oleh UMNO Kedah, MCA, GERAKAN, PPP dan MIC pula kita boleh katakan... POOOODAH!!!!! Takpalah, berjuang, berjihad membongkar penyelewengan, menyalurkan maklumat dan memahamkan rakyat tentang MADAH BERHELAH PAKATAN HARAM, bukan semata-mata tugas UMNO, MCA, PPP, GERAKAN ATAU MIC yang sibuk dengan banyak urusan lain (agak-agak urusan apa? BETOI!!!! Urusan pakat nak jadi CALON PILIHANRAYA).

4. Dan kini serangan blogger, dengan berita muktahir, melalui gaya penulisan, grafik yang menarik perhatian, paparan video youtube yang jelas terang lagi benderang selain isu-isu di wall facebook membuatkan PAKATAN HARAM di KEDAH kian tersepit. Mereka mulai lemas, gelabah, gelisah, kerana sahutan mereka dijawab, malah blogger yang mendahulukan serangan, mematikan angan-angan PAKATAN HARAM dari terus bermimpi untuk terus tinggal disinggahsana kerajaan Negeri.
5. Maka seboklah urusetia penerangan negeri diketuai ZUL YAHYA yang juga kolumnis tabloid HARAMJADAH menulis itu ini DARI PEJABATNYA di aras bawah BLOK A, Wisma. Maka makin bertambah tugaslah KEDAHLANIE.COM, blog tajaan PAS, yang gunakan duit rakyat MENCARI HELAH. Demikian juga blog tupang semangkuk 'BILA SAUH DILABUH' yang gunakan harta awam dan kemudahan pejabat kerajaan untuk kepentingan parti HARAMJADAH. Maka bertambah sibuklah kerja SANUSI SETPOL yang memang pun tiada kerja, yang malas turun padang melihat rakyat susah yang kian derita, tiada arah dan makan gaji buta mengadap laptop atau desktop sekadar menulis ikut syok dan khayalannya sendiri. Memburukkan aku yang bernama SOBRI SUDIN. Tahniah TUAN SETPOL, dosa fitnah dan pembohongan anda saya maafkan, namun kita berlawan TETAP.. LAWAN!!!!!!
6. Hakikatnya jika PAKATAN HARAM boleh digoncang dengan hanya DENGAN sentuhan tulisan beberapa kerat blogger tanpa TUAN seperti KEDAH TIMES, SANGGUL MELAYU, KATA PAKTEH, ALOQ STAQ, PADIJANTAN, HHALEM, HELANG KEDAH, JKKP KOTA SARANG SEMUT dan yang seangkatan dengannya, bayangkan jika lebih 1 juta pengundi rakyat di Kedah bersuara.

7. Suara yang menyatakan 'TIDAK' untuk PAS, PKR dan DAP pada PRU ke-13 nanti. Suara untuk menolak pembohongan, suara agar para pemakan gaji buta, gaji haram yang bersarang di WISMA DARUL AMAN dan puluhan SLC Negeri yang bertatookan lambang PAS, PKR dan DAP dapat dihumban kembali pada peranan asal mereka.. PERANAN SEBAGAI PEMBANGKANG...!!!!!

8. Bersamalah kita JAYAKANNYA.. biarpun taraf kita hanyalah rakyat marhain, blogger jalanan dan blogger nyamuk.... Yakinlah, Insya-Allah, DIMANA ADA USAHA DISITU PASTI ADA JAYA...

9. Anda buat anda dapat.. Renung-renungkan dan SELAMAT BERAMAL!!!!!

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

Bagus saudara Sobri, banyak aku tengok pendedahan pasai PAS dan KHTP di blog Kedah Times, Tapi kalau boleh kalau ada saudara kita dalam PKNK dan Kumpulan Ladang, serta GLC lain yang berada disekitar Kedah dapat turut serta dedahkan segala kepincangan mereka sekarang dengan PAS dalam blog ni lagi bagus. Apa pun well done for a good job. Keep up the good work untuk Sobri Sudin dan mereka semua yang menulis di blog pro BN dan UMNO di Kedah. Walau pun tak ada mesyuarat atau pun jawatankuasa, ianya adalah senada dan seirama, tak payah nak meeting pun atau perlukan budget yang besar untuk hentam PAS ni. Dulu depa la dok kata depa yang didepan dari segi IT dan profesional, lani tak nampak dah pun, semua dah hilang, sunyi dan sepi

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates