Sabtu, 23 April 2011

YB Amir, Amboi, Syoknya Golfing Di Ostoliaaaa!!!

Amboi syoknya YB dok golfing kat Ostolia nun. Kami tak marah aihh, pi la nak main golf kat mana-mana pun. Itu hak YB la.

Cuma, lain kali bila rakyat nak jumpa, dan mengadu masalah jangan la dok habag kata tengah sibuk mesyuarat, walhal kat tangan dok pegang kayu Golf. Orang tengok tak elok pasal kita dok kata orang lain semua tak Islam, kita ja buat kerja cara Islam.

Kenang-kenangan: 
Gambar di sebelah kanan ialah Gambar YB Amiruddin ketika melancarkan projek NDEC, iaitu projek pengkalan data berkelas dunia, yang katanya usaha PAS membawa peluang pekerjaan dan teknologi berkelas dunia ke Kedah. Apa dah jadi, senyap saja? Kalau Dato' Amir atau Setpol MB boleh jawab yang ni, bukan setakat kerat jari, kerat kepala pun kami sanggup. Pasai apa? Pasai kami tau, depa pemohong rakyat saja.

6 comments:

Tanpa Nama berkata...

U tanya, U jawab. kami Kjan PAS sebok sangat, banyak kj. U tau apa! Bulan ni ada pencalonan, bulan Jun ada pemilihan. ana la nie takut x terpilih.... itu jawapan yang boleh depa jawab kot....

Mohamad Syardanie Anuar berkata...

Pulak dah... Dah lah YB Dato' ni dok pegang kawasan DUN tempat tinggai aku... Aduhai...

Tanpa Nama berkata...

bukan setakat kayu golf, awek baru dia, orang KL pun dia hayun sekali, temasuk la bini baru dia..kuat sunggguh nafsu serakah pemimpin PAS..Takbir!!!!

anti bohmau berkata...

mengata dulang...

dolu2 puak2 paih dok pakat maki hamun ka pemimpin2 umno kata dok gila main golf time kegheja, gila dok tambah bini, tak hendah ka rakyat, dok tahana ka rakyat...la ni dah buleh power ka depa..awat yg jadi lagu tu? buat kegheja cagha Islam ka tu?

Tanpa Nama berkata...

Akum Dan Salam 1 Malaysia

Ibarat buah luruh tak dapat kedepa, begitulah telatah Pemimpin PAS Kedah dan semuanya mengaku dengan penuh kebaikan dan tidak cacat cela walaupun cepet sekalipun dikata perkasa. Begitu kejadian berlakunya di Kedah. Walaupun buruk perangai tingkah laku pemimpin PAS demi untuk menutup keaiban mereka dikata semua elok.

Petang kelmarin saya kerumah sahabat saya di mentaloon. Keadaan menjadi gelap menandakan hujan akan turun dan tak lama hampir 10 minit hujan turun halaman rumah serta poch keretanya dibanjiri air kilat sedalam 1/2 kaki dan hampir memesuki dalam rumahnya. Dihadapan rumah jalan taman sedalam 1 kaki dan apabila kereta melalui jalan maka ombak berlaku dan memasuki rumahnya. Menurut beliau perkara ini sudah berlarutan hampir 2 tahun lebih.

Malangnya tiada tindakan diambil oleh MBAS untuk menaikkan taraf saliran parit yang sedia. Sedangkan parit yang dibina sudah menjagkaui 40 tahun dan taman kian bertambah sedangkan parit tidak diselenggara dan dinaikkan taraf.Seandainya kereta seperti kancil melalui jalan tersebut maka akan mati disebabkan air naik dengan mendadak. Justeru perlulah tindakan diambil segera dan jangan melepaskan batuk ditepi tangga. Anehnya seorang kakitangan yang berkhidmat dengan MBAS boleh buta mata walaupun jirannya mengelami kesusasahan.

Diamanakan laungkan kebajikan dan Kedah Sejahtera yang Kerajaan PAS laungkan. Amat malang kerana Kerajaan PAS boleh habis duit jutaan ringgit untuk menunjukkan kehebatan Kedah Sejahtera sedangkan rakyat merana serta memerlu pembelaan. Harap pihak berkuasa dan berwajib jangan buta mata dan pekak telinga.

Disana kelihat sampah sarap bergelimpangan dibawa arus banjir kilat memandangkan kutipan sampah tidak menentu dan adakalanya hampir seminggu baru kutip.

Harap Kerajaan Ambil perhatian dan cuba pejam mata kerana mereka kejam bila mengutip cukai pintu dan cukai tanah tetapi kesejahteraan rakyat tak dihiraukan.

dolah doleng berkata...

Kah kah kah kah.Golf sudah jadi permainan rakyat.Bila jadi EXCO kenalah jinak dgm golf.Tidak orang nanti kata orang ulu kampung.Lepas puas main golf baru masuk kampung tipu sama rakyat.baru ingat sama rakyat yg miskin dan susah.Baru ingat sama rumah rakyat yg bocor.Lepas ini buatlah pertandingan golf antara pak lebai PAS dangan lebai UMNO sapa pandai pukoi masuk lubang.kah kah kah kah melayu dah maju bersama golf.

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates