Jumaat, 6 Mei 2011

Alamak! PKR Pun Nak Tubuhkan Universiti? Singkatannya USA?

Marilah kita pakat-pakat tanya balik ahli-ahli dan penyokong PAS dan PKR terutamanya Melayu. Apakah lagi perjuangan mereka pada hari ini? Nik Aziz dan Hadi Awang ber'keras-kerasan' teloq mempertahankan Anwar. Manakala Anwar dah tak leh nak bawa Malaysia disebabkan kesibukkan menangani masalah seks yang menjadi makanan utama sejak muda sehingga ke tua.

Khalid Ibrahim, boneka DAP dalam Selangor. Semakin kes Teoh beng Hock dibuka maka kita nampak jelas siapa yang berkuasa di dalam negeri ini. Maka adakah orang Melayu untung? 3 tahun mungkin Melayu Selangor masih tak rasa apa-apa. Sebabnya kerajaan BN telah berjaya memajukan negeri ini sebelum PR memerintah lagi. Tetapi CheNed percaya jika jangka masa Selangor diperintah sama lamanya dengan Kelantan diperintah Nik Aziz, agak-agaknyalah Selangor Darul Ehsan akan jadi apa?

Tak tercapai akal CheNed nak fikir sementalaah sekarang saja pub-pub dan rumah urut sudah lebih dari cendawan yang tumbuh selepas hujan.

Kalau dulu selepas PRU12, kalau nak suruh orang UMNO mengaku kuat-kuat dirinya ahli UMNO cukup susah tetapi pada hari ini, nak dengar mereka mengaku 'aku ahli PAS atau PKR' ibarat nak dengar ayam betina berkokok seperti ayam jantanlah. Tak berani nak mengaku sebab terlampau malu.

Lebih dari musang berjanggut lagi. CheNed terkejut juga tengok penampilan Haji Jadi Awang yang dah tak berserban dah. Kata orang serban Hadi Awang, Anwar Ibrahim pinjam untuk lap badan. Cuci dosa. Lepas ni kita tunggu pulalah selipar Nik Aziz hilang kali ke dua.

CHeNed setuju benar dengan cadangan 2 orang pemberi komen balas tentang Dato' Muhkriz menyarankan penubuhan Universiti dna biasiswa UMNO.

Kata mereka, PKR dan PAS boleh tubuhkan Universiti masing-masing mengikut apa yang sedang diperjuangkan. Dan seorang lagi meletakkan nama Universiti UMNO sebagai Universiti Tun Mahathir.

Tapi kalau ketiga-tiga Universiti ini dibuka pada masa yang sama, Universiti PKR lah yang paling ramai yang minta. Yelah. Semua kursus yang diajar adalah berkenaan apa yang penasihatnya suka buat. Universiti Seks maa..Manyak syiokkk ooo.....

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

Si Brahim tu bodoh sombonglah bro..

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates