Rabu, 4 Mei 2011

Anu Anwar Tegang Bila Di 'Bela' Dan Di 'Belai' Begini..


 Inilah tukang cuci berak Anwar Ibrahim, si kempunan seks depan belakang. Tak lain tak bukan Tok Guru Hj hadi Awang.





'Bersumpah pakai Al-Quran tapi tak laksana hukum Quran'. Apa punya kenyataan ni? PAS paling palat mempermainkan ugama. Setiap patah perkataan yang keluar dari mulut pemimpin PAS untuk pertahankan Anwar ini macam tak masuk akal. Bercakap seolah merekalah yang paling pandai dalam ugama tanpa fikir kesan kepada rakyat.

 Adakah selama ini mereka sepenuhnya melaksanakan seperti yang mereka kata? Bukti nyata ada pada pemtadbiran PAS di Kedah dan Kelantan. Jika ukuran PAS menyatakan PAS sudah mentadbir kedua-dua negeri ini ikut hukum Al-Quran sepenuhnya, apakah kedua-dua negeri ini gemilang dengan lahirnya tokoh-tokoh sama seperti zaman kegemilangan Islam? Yang paling nyata kedua-dua negeri ini begitu rapat dengan imej negeri kotor, tidak maju, lemah dan negatif. Apa ini? Yang mengotorkan Islam dan membuatkan ramai yang melabelkan Islam itu lemah adalah PAS. Dan hari ini PAS sekali lagi membuktikannya.

Kenyataan pukimak kedua adalah 'Kita nak memerintah Malaysia, bukan berkait dengan individu'.

CheNed bukalah untuk pembaca samaada nak maki atau nak puji. Hj Hadi Awang memang memalukan PAS. Memang layak pun ditendang dari jadi Presiden PAS. Samalah dengan Wan Azizah.

Sama-sama melacurkan agama dan negara.

6 comments:

Tanpa Nama berkata...

dah semua tak mahu ada tak pemberita ka, ahli pkr ka, ahli pas ka, ahli amk ka atau sapa-sapa la bolih tolong tanyakan soalan ini kat nwar - bagaimana kalau anda amalkan sembahyang hajat dan bacaan yasin 40 orang selama 44 malam dan doakan agar pelakun misteri yang menyamar sebagi dsai tu dilaknat allah dan ditimpa penyakit yang tiada ubatnya. bolih tak sesiapa tolong sampaikan soalan ni dekat nwar dan keluarganya,

Tanpa Nama berkata...

HJ HADI TU TAHU APA,TAHU BERBINI RAMAI AJE.SEMASA PERINTAH TERENGGANU....DIKHABARKAN ASYIK KELUAR NEGARA,PAKAT ROMPAK HARTA NEGERI,DAN TAMBAH BINI....SAMA SPESIS DENGAN AL-JUB TU.TAK BOLEH DIHARAP TOLONG BANGSA !

Anak Sg Kob berkata...

Istilah Mat Sabu Aljuburi atau dijuburi memang relevan sampai bila-bila.Cuma bila jadi ahli PAS atau PKR atau DAP istilah ini tak boleh dipakai lagi kerana dosa depa luruh.Dulu mat sabu tembak anwar aljuburi.Hari ini dia kata lain pula.PAS pun lidah bengkang bengkok.Alamat punahlah masa depan Melayu kalau pemimpin terlibat Aljuburi dan dijuburi.Suruh angkat sumpah pun takut.

Tanpa Nama berkata...

sebab nuar tau lobang hadi.. hadi tau lobang nuar..so sama lah sokong menyokong...tak gitu

Tanpa Nama berkata...

Depa ada kata jugak dulu hj hadi ni suka pi iran masa jadi MB, sebab sana kalau nak perempuan boleh mutaah, maknanya kawin kontrak dalam masa 3 jam ka atau setengah hari atau pun berapa lama dia ada di sana, aku tak tau sama ada maklumat ni betoi atau dak, tapi boleh check benda ni dengan geng yg ada di trengganu

Tanpa Nama berkata...

Aku dan Salam 1 Malaysia

Diakhir ini manusia yang melakukan noda dan dosa terus disanjung dan dipuja sebagai hero. Pihak yang cuba menengak kebenaran dan mencegah kebatilah dianggap perosak negara. Hakikatnya telah dilaksanakan bermacam-macam cara seperti sumpah laknat dan bermacam-macam cara tidak diambil kira dan peduli.

Tetapi yang hairannya apabila Cina MCA yang tidak beragama islam tetapi dibongkarkan kisah seksnya beliau ada harga maruah diri dan akhirnya melepaskan semua jawatannya. Ironinya kini seorang yang bergelarnya islam sanggup dipertahankan malah disanjung, dipuja sebagai ulamak tersohor dan bermacam-macam fatwa diutara oleh mereka yang bergelar ulamak seperti N.Aziz, Hadi Awang dan seluruh warga PAS dan PKR.

Benar juga alasan kawan saya kiranya diberi peluang kepada sianu itu jadi pemerintah tertinggi mudahlah golongan seperti gay dan maksiat bertumbuh bagai cendawan selepas hujan sebagai kehendak yahudi dan nasrani Amerika dan Israel.

Anehnya PAP mendapat tentangan hebat penduduk Singapor sebagai sebuah parti yang penuh hiporkrit dan pembohong sedangkan PAS dan PKR menyokong sepenuhnya DAP sebuah parti perjuangan islam sejati. Dimana silapnya?

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates