Rabu, 4 Mei 2011

Itu Bukan Anwar. Itu Jin Anwar. Anwar Hanya Ada Wan Azizah


Wan Azizah nampaknya bakal menerima pujian dan kutukan dari suaminya sendiri pada hari ini. Pertama, kerana akhirnya Wan Azizah berjaya juga kemukakan bukti jam Omega milik suami 'Anugerah Tuhan' ada padanya. Kedua, Wan Azizah pasti akan dicemuh hebat kerana kelalaian menyimpan jam Anwar merata-rata. Itulah ganaz sangat dalam bilik tidur. Habis barang-barang tenggelam dengan 'spender besar' Anwar saja.


Dan hari ini juga mungkin PAS terutamanya Nik Aziz akan tersenyum girang sebabnya jam Omega anwar sudah dijumpai. Anwar memang telah difitnah. CheNet nak ucapkan selamat ditipu lagi oleh Wan Azizah sekeluarga. Keadilan untuk anu Anuwar bakal dicapai.

Ingat ye. 2.30 petang ni. Tempatnya tentulah di lubuk kuat PKR saja.

CheNed cuma nak pendapat CheNed. Jam Omega boleh dicari di merata tempat, di seluruh dunia dan boleh ditiru-tiru..Tetapi kemaluan Anwar Ibrahim tak boleh dibeli di mana-mana pasar malam atau negara mana pun. Kurnia Allah pada setiap insan yang bergelar lelaki.

Andai kata hanya sepasang jam tangan sebagai bukti Anwar bukan lelaki 2 kali pancut, makanya siapa yang rakyat tonton dalam video tersebut?

Hantu raya Anwar kot...

Tak habis-habislah nak nafi. Satu keluarga dah jadi contoh tak baik bagi semua lapisan masyarakat. Dari dulu sampai la asyik menipu dan bercakap bohong saja. Tak penat ke? Kalau tolong bela suami, suami hargai dan sayangi tak apalah juga tetapi bela punya bela, suami sontot depan belakang lelaki dan perempuan mana yang dia suka. Dapatkan keadilan untuk dirimu sendiri wahai Wan Azizah..Barulah kita tengok samaada keadilan yang dilaung-laungkan oleh suami kamu itu releven.

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

memang siallah si anwar ni.anjing pun aku rasa lebih mulia.dahlah tak mengaku,malah difitnah orang yang bersalah.main sedap sedap depan belakang,orang lain yang disalahkankan. pemimpin barat pun kalau buat salah last last minta maaf tapi si aljubri ni degil nak mampus.heran betullah kenapa ada orang yang membabi buta menyokong si peliwat ni.kalaulah satu hari dia menjadi pm malaysia kan huru haralah jawabnya negeri.nak ke anak anak kaum kerabat korang diliwat, negeri penuh dgan maksiat.al maklumlah ketua negeriny pun penzina dan peliwatlah katakan.nauzubillah

Tanpa Nama berkata...

Jijah dok bela laki dia pasai selama ni dia tak percaya laki dia jahat, semuanya konspirasi UMNO belaka. Tapi kalau dia tengok yg belalai gajah tu takkan dia tak tau yg tu laki dia punya. Atau memang denial syndrome la tu. Kesian Jijah...

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates