Sabtu, 28 Mei 2011

Just Snippet


Kedahtimes berjaya dapatkan posting Sanggul Melayu sebelum dihilangkan..


Jika Rindu Padaku, Hampa Mailah Kedah..Daaaaa.....

Terlebih dahulu CCZ ingin ucapkan bebanyak terima kasih kepada pembaca semua dan pengunjung tetap ke blog Sanggul Melayu. Yang selalu memberi komen sehinggalah yang singgah untuk membaca nukilan-nukilan ringan CCZ.

Sanggul Melayu perlu dihentikan buat masa ini dan sesungguhnya CCZ turut berasa amat dukacita di atas keputusan ini. Dalam keadaan UMNO perlu kuat dan Kedah perlu dipulangkan semula kepada UMNO. 

Atas beberapa sebab yang pastinya akan diketahui juga oleh pembaca mengapa CCZ perlu CCZ menghentikan blog yang sangat-sangat CCZ sayang ini.

Kepada semua rakan blogger Pro Kerajaan. Teruskan usaha anda semua. Patah satu akan tumbuh seribu. InsyaAllah. Sanggul Melayu bukan pergi kerana patah hati tetapi untuk meneruskan pertapaan menjadi lebih setia dari Hang Tuah, lebih pendekar dari Hang Jebat dan lebih jelita dari Tun Teja. Muahahahaha...

Dan bermula kiraan 24 jam dari sekarang, Sanggul Melayu akan dinyahaktifkan. Tapi nak kira tak boleh. Jam hilanglah. Sama keadaan macam Anwarlah pulak. 

Okey! Jangan sedih jangan gundah gelana. HIDUP UMNO!!!HIDUP MELAYU!!!!

Salam sayang dari CCZ..

0 comments:

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates