Khamis, 5 Mei 2011

Kami hanya nak perintah Malaysia

1. Ustaz yang menerajang seorang pelajar berumur 7 tahun masih dipertahankan oleh pencacai-pencacai PAS. Kita ketahui ibubapa yang menhgantar anak mereka ke sekolah milik PAS sudah tentu penyokong PAS. Kalau tidak kenapa dia memilih untuk menghantar anaknya ke sekolah tersebut.

2. Dan pemimpin-pemimpin PAS hanya berdiam diri dalam isu ini. Dan wujud pencacai-pencacai PAS yang mempertahankan Ustaz tersebut sebaliknya mempersalahkan budak berumur 7 tahun.

3. Kami hanya ingin memerintah Malaysia. Itu kata Hadi awang. MAsalah peribadai pemimpin PR perlu diselesaikan diperingkat parti masing-masing.

4. Soalan kepada Hadi. Kalau orang macam Anwar yang bermoral rendah, layak kah PAS jadikan dia sebagai pemimpin nombor satu PR? Jika ustaz yang membunuh budak berumur 7 tahun, layakkah dia menjadi pemimpin PAS? Apakah Mat Sabu yang suatu ketika dulu heboh diperkatakan dan hanya dibebaskan kerana kesilapan teknikal nombor bilik layak menjadi Timbalan Presiden PAS?

5. Jika soal isu serta moral peribadi seseorang tidak diambil kira, maka memanglah PAS dan PR sebuah parti dan gabungan tidak bermoral.

6. Penyamun, perogol, pembunuh, penzina, penipu, penfitnah, perasuah, perampok, dan semua jenis pembuat maksiat dan kejahatan dihalalkan menjadi pemimpin dalam PAS dan PR.

7. Ini adalah kerana mereka HANYA NAK PERINTAH MALAYSIA. Masalah peribadi pemimpin biar mereka selesaikan diperingkat parti masing-masing.

8. Maka kita tidak hairan jika Singapura atau USA melalui ejen perisik masing-masing menjadi sekutu mereka ini. Kerana mereka hanya nak perintah Malaysia. Whatever it takes!

6 comments:

Tanpa Nama berkata...

Perjuangan PAS dalam menegakkan Islam hanya indah khabar dari rupa. Cakap tak serupa buat.
Cakap lain...buat lain....>>> M U N A F I K.
PAS sanggup menjual Islam pada DAPigs dan PKR dengan harga yang sangat murah.

anti bohmau berkata...

sah! matlamat menghalalkan cara...kata abdul wahub 'demokrasi terpimpin konon'. tengok yg memimpin dgn yg dipimpin sama2 main wayang! opera cina!

Tanpa Nama berkata...

Akum dan Salam 1 Malaysia

Apa nak hairan melihat dunia melayu kini. Kita lihat pembuangan bayi menjadi-jadi dan ianya seolah satu budaya dan satu kebanggaan. Ketelanjuran sudah menjadi perkara biasa dan penzinaan dianggap hero.

Kita lihat agama bukan islam sekalipun penzina dihukum dan amat malulah di Malaysia penzina dipuja dan disanjung malah dipuja oleh puak mengaku ulamak. Kita seharusnya malu dengan kafir seperti Bil Clinton yang tak laku sekupang apabila skandel seks dengan pembantu akhirnya dbuang sebagai pemimpin.

Begitu juga jaguh handalan dunia golf Tiger Wood. Walaupun isterinya kafir tapi maruah harga diri itu terlalu mahal dan bercerai serta penaja beliau lari satu persatu. Itu bukan islam?. Kita lihat presiden MCA dahulu menteri Kesihatan sanggup letak semuanya demi harga diri kerana seks atau zina.

Dalam islam zina amat keji dan kotor tetapi dimata PAS dan PKR zina dipandang mulia serta terlalu tinggi darjatnya. Sebagaimana terjadi pada Mat Sabu di Hotel Perdana Khota Bharu kelantan no bilik 121 dengan norma.

Org yang cuba tegakkan keadilan dipandang hina dan dikeji serta dicaci. Lebih malang lagi E. Wong dipuja disokong kerana kebaikan bertelanjang bulat dan gambar diambil oelh teman lelaki mengaku melayu. Dimana maruah dan harga nilai agama islam dan melayu. Jika zina ini dianggap perkara biasa. Apakah orang ini layak dijadikan pemimpin dan adakah mereka mahukan Malaysia sebagai Negara pengeluar pelacur dan gaya hidup gay.

Bayangkan kafir amarike sekalipun memulau dan menidak orang penzina malah dikeji sepertimana berlaku pada Bill kelentong, Tiger Wood, David Beckam dan banyak lagi.

Inikan malaysia negara islam ?

Tanpa Nama berkata...

Nak perentah macam mana ,ketokohan tak ada,fikiran pun tak boleh berfikir dengan baik, cakap berbelit belit, tak dapat jawab salah orang UMNO,konspirasi UMNO .Macam ni mana boleh tanding dgn Dato Najib sibuk cari pelaburan untuk rakyat, kalau banding ketokohan , kepandaian , pemikiran cara menjawab soalan dengan wartawan serta kesabaran, kalau nak buat perbandingan dgn Dato Najib boleh dikatakan macam langit dengan bumi.Tu pun ada hati nak jadi PM .

Tanpa Nama berkata...

Dolu PAS berbangga kerana mereka ramai ahli yang profesional seperti engineer, lawyer, profesor, arkitek, tapi alih-alih yang jadi pemimpin ialah Mahfuz yang khabarnya hanya ada kelulusan SRP, dan juga Mat Sabun, yang tak ada PhD pun. Cuma yang kita respect ialah Nasharudin ni, yang ada PhD, tapi tak pernah guna title Dr pun. Tapi mana yang lain? Mengapa tak tanya kat Anwar Al-Juburi, sewaktu dia dalam jail selama 6 tahun, sepatutnya beliau boleh ambik Master dan PhD sekali, ni tak pun, masih di takuk lama dengan ijazah Kesusasteraan Melayu sahaja. Macam tu pun univ luar negara boleh ambik jadi Visiting Prof, mana ada class, nak tanding dgn Tun Dr Mahathir. Cuba kita pi tanya kat depa ni mana pergi semua profesional dalam PAS dan PKR sekarang? Nak harap yang ada di KHTP pun lagi la punah, sorang ada MBA, tapi tak boleh praktikkan apa yg dia dah belajaq, sorang lagi dok tipu org kata dia ada MBA, tapi nak karang sms atau surat dlm English pun berterabur. Rakyat Kedah kena sedar & insaf akan keadaan sekarang ni, setelah diberi peluang kepada PAS untuk perintah Kedah selama 5 tahun, jangan lagi kita ulangi episod yang sedih ni untuk PRU13

Tanpa Nama berkata...

KAMI HANYA NAK PERINTAH MALAYSIA BERSAMA SHABAT2 KAMI YANG KAMI CINTAI...PkR N DaP. HAMPA JANGAN DOK KACAU KAMI...HAMPA DAH RASA DAH PERINTAH...BAGI LA KAT KAMI PULAK!!!HEHE

BIAQ ORG MELAYU N ISLAM BERPECAH BELAH...KAMI NAK KESAH APA....JANJI KAMI DPT PRINTAH!!!
BIAQ LA KAT KAMI PULAK.... HEHE.

PIRAHHHH....JGN DOK BERANGAN LA NK MENANG PRU 13.... RAKYAT KEDAH AKAN TOLAK HAMPA....MCM ORG KOLA KEDAH TOLAK MAT SABU DLM LAUT KOLA KEDAH...

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates