Ahad, 1 Mei 2011

Kenapa mereka mengharamkan membaca Utusan?


Penyatuan Melayu adalah asas kepada 1Malaysia. 1Bumiputera bakal mengukuhkan 1Malaysia. Dan perjuangan PERKASA adalah selari dengan hasrat 1Malaysia.


Itulah kata-kata Datuk Ibrahim Ali kepada hadirin diperhimpunan Perkasa Kedah, di Stadium Suka Menanti. 

Mereka yang mengatakan yang PERKASA dan penyatuan Melayu adalah rasis adalah mereka yang sebenarnya ingin menghancurkan Bangsa Melayu.

Ibrahim Ali juga mengingatkan Chua Soi Lek yang kaum Cina bukan tidak menyokong BN tetapi mereka tidak menyokong Chua Soi Lek kerana moralnya. Sebab itu kaum Cina beralih menyokong DAP dari menyokong PKR dan MCA. 

Sikap mereka untuk mengharamkan Utusan adalah sikap bacul dan ini adalah kerana akhbar mereka adalah lebih haramjadah!

Akhir seklai beliau menyeru umat Melayu bersatu kerana Islam dan Melayu sedang diperkotakkatikan oleh bangsa lain yang sentiasa mencari jalan untuk menghancurkan bangsa ini.

2 comments:

mamat berkata...

tak rasis mmg tak rasis

matpanah berkata...

Bangsa lain tak perlu susah-susah cari jalan pun utk menghancurkan 'bangsa ini', kalau betul depa nak buat macam tu. Jalan itu dah dibuka seluas-luasnya oleh mangkuk dan mangkaq yang dok ada dalam PKR dan PAS...dua jembalang besar yang sanggup menggadai apa saja asalkan dapat menakluk Putrajaya, sekalipun mereka sekadar menjadi khadam dan biduanda di sana nanti.

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates