Selasa, 3 Mei 2011

Lagi VIDEO SEKS Raja Putar Alam Kesayangan AMK


Ada orang tanya team Kedahtimes, CheNed ni jantan ke pompuan. Team Kedahtimes pun bagilah mesej pada CheNed tanya balik. Ni CheNed nak jawab no..CheNed tengok kat depan cermin, muka Chened nampak babyface..Tapi kalau tak cukur misai 2 minggu sekali ada peluang jadi muka serabai ala Mat Sabu.


Kawan CheNed kata kat CheNed, hang jangan pi tunjuk muka depan Anwar Ibrahim. Sebab kemungkinan besar sekali tengok Anwar berkenan. Dua kali tengok Anwar mesti ligan. Tapi kalau ligan Chened juga, alamat selangkah datang, 2 langkah makan penendang.

Kawan CheNed orang kuat PKR. Kata depa, kami takkan tolak PKR. PKR parti. Anwar Ibrahim tu individu aka hantu. Parti dengan hantu tak sama. Kata depa juga. Dulu MCA pun ada Chua Soi Lek yang video lucahnya tersebar. Kemudian masih diterima MCA sebab video lucah boleh letak ke tepi tetapi pemimpin tak boleh.

Kata CheNed senang saja. Chua Soi Lek tu beza banyak dengan hantu depa tu. Pertama, bila dah heboh, dia mengaku. Hantu depa, bukan setakat disahkan oleh negara luar, hampir 99.99% yang tonton kata jantan batang balak tu Anwar. Yang 0.01% tu hanya Wan Azizah. Biasalah. Barang suami sendiri mana nak mengaku kata dah dikongsi. Tu pun hantu depa tak mengaku. Siap marah semua orang yang suruh dia bersumpah. kalau marah boleh hilangkan video seks dan semua salinan video seks dalam internet tak apalah jugak. Ini sekali marah, 1000 dok layan macam mana hantu boleh hilang jam.

Nak jadi pemimpin mana boleh sebab pertama hantu depa kaki menipu. kedua, kaki menipu, ketiga pun kaki menipu. Jin kaki menipu pun salute dengan Anwar.

Keduanya sebab Chua Soi Lek ada teloq. Mengaku tu tanda ada teloqlah. Anwar ada teloq tapi teloq tiruan.

Ketiga, PKR tu tubuh pasal apa? Pasal nak dapatkan keadilan untuk hantu nilah. Mana ada sebab lain dah. Sampai la pun PKR di bawah arahan hantu ni. Jadi kalau bukan hantu ni yang dok bagi arahan, hantu mana lagi?

Ubahlah tag PKR tu..Bukan Parti Keadilan Rakyat. Tukar saja jadi PMB sajalah..Parti Main Belakang.

Keadilan untuk rakyat? Porahhhhhh!!!Keadilan untuk kote Anwar adalah....

3 comments:

Mohamad Syardanie Anuar Nordin berkata...

Hahaha...
Lawak... }3x

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah.Parti Main Belakang.Ringkasnya Aljuburi dan Dijuburi.
Mana ada mangkuk hayun yang ngaku berak atas jalan.Walaupun tahi dia orang kenai.
Jawatan tukang nafi pun wujudlah sebagai tukang subahat.

Anak Sg Kob berkata...

Confirm..kalau PKR jadi gomen pada masa PRU yang lalu undang-undang hubungan sesama jenis lulus segera.Untuk memudahkan aktiviti hubungan sejenis menjadi senang.Tak payah susah-susah cari Ah Moi lagi.Bukan main belakang sahaja.Balun kat ekzos belakang pun ok.

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates