Selasa, 3 Mei 2011

Petua Balutan Tisu Pada Zakar


Sudahlah penasihat parti mereka kuat main orang, pemimpin parti mereka pula banyak yang bercakap menggunakan kepala al lutut...


CheNed nak ulaslah sikit apa kata Mohd Nazre Mohd Yunus iaitu Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK). Kata Nazree, sumpah laknat berhubung isu videos seks dilafazkan oleh Datuk Syazryl Eskay Abdullah adalah satu penghinaan kepada undang-undang negara.

Kata Nazree lagi punca kekecohan dalam masjid adalah kerana perbuatan Eskay itu hanyalah mewujudkan polemik politik.

Apa lagilah corak putaran ayat puak-puak ni untuk rakyat? Sehingga putaran yang halus sampai  seterang-terangnya yang boleh disimpulkan adalah kenyataan paling bodoh.

Bila polis buat siasatan, bila baru-baru ini memberi kenyataan yang penyelidik Korea Selatan mengesahkan Anwar adalah pelakun porno, mereka cakap benda lain pula. Siap kata ini adalah konspirasi peringkat tertinggi walhal Anwar dah pancut 2 kali dah pun tapi asyik kata konspirasi juga.

Hari ini bila sumpah laknat disyorkan dan diangkat oleh pihak-pihak yang terlibat, dikatakan penghinaan kepada undang-undang negara.

Kita tak payah tengok jauh-jauh. Jika 16 September 2008 dulu Anwar Ibrahim jadi Perdana Menteri, andai tiba satu ketetapan Kerajaan meluluskan perhubungan sejenis, maka kita sudah boleh lihat siapakah yang akan sokong Anwar.

Itulah PKR. Ada sapa mau taruk cili lagi? Joinlah CheNed..

Kata orang makna, PKR itu adalah Parti Kote Rakus (Balut #$%& dengan tisu sebab kotor tapi zina tak kotor! Boleh pakai ke nasihat nie?)

5 comments:

Kemetot berkata...

Kalau lah undang hubungan sejenis diluluskan jika pak sheh jadi PM pada 16 sptember lalu.Maka orang UMNO Padang Serai dan konco-konconya lah paling gembira sekali.Gembiralah seluruh pemimpin UMNo Padang Serai.Nasib baik pak sheh taj jadi PM.Kalau tidak....faham dan fikir lah sendiri.

Tanpa Nama berkata...

semuanya konspirasi saja. Bukti tak kukuh. auta saja lebih.

Tanpa Nama berkata...

butuh dia yg dok sedap..dok tuduh org lain punya angkara..dia syok2 balun cina...nik aziz dan sewaktu dgn nya dok jadi tukang bela...tak pe...dunia pak syeikh yg punya..

Tanpa Nama berkata...

jika terlulus undang-undang hubungan sejenis maka undang-undang ini dinamakan undang-undang ALJUBURI dan DIJUBURI.

3kalisrp berkata...

Aku akan memrintah Kedah dalam sedikit masa lagi

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates