Khamis, 16 Jun 2011

30,000 PEMUDA Melayu Akan Dijual! Anak-anak Dara Tak Perlu Risau! Jom Kita Pilih!

Lucu juga melihat betapa bangganya PAS dengan angka 30,000. Sikit hari dulu perhimpunan mengumpulkan 30,000 anak muda PAS di Kedah. Hari ini 30,000 juga tetapi Pemuda PAS. Kalau tak silap PAS Melaka pun buat kenyataan membabitkan ribuan Pemuda mereka akan turun di Perhimpunan Bersih 2 yang diper'meja'kan oleh Ambiga.

Mereka megah bercakap tentang angka kerana yang diam dan memerhati gelagat mereka sebenarnya bukan lagi puluhan ribu tetapi berjuta-juta rakyat Malaysia yang lain yang kita sudah sedia maklum sebahagian besarnya mencintai keamanan dan ketenteraman awam. 

Dan jika turunnya sebilangan besar yang diam ini, adakah sebilangan besar itu bodoh kerana tidak sefahaman dan tidak separti dengan mereka?

Bersih-2 dilaung-laungkan oleh pemimpin-pemimpin mereka yang sebenarnya tak layak untuk berlakon seolah diri mereka bersih! Tanda diri serta jiwa mereka bersih tentu sahaja salah satunya adalah tidak menyusahkan keluarga serta masyarakat. Tetapi yang mengajak mengadakan perhimpunan ini ialah yang menggunakan orang lain untuk bersihkan diri mereka. Siapa? Gandakanlah 30,000 ini dengan beberapa negeri yang telah keluarkan kenyataan menurunkan puluhan ribu akan turun. Mat Sabu dan Anwar Ibrahim. Pernah ditangkap khalwat dan seorang lagi pernah dan sedang dibicarakan meliwat.

Lihat sahaja bagaimana mereka berdemonstrasi untuk mansuhkan Bahasa Inggeris dalam matapelajaran Matematik dan Sains. Ramai! Banyak! Tetapi melalui blog Tun sahaja beratus ribu yang tidak bersetuju Bahasa Inggeris dimansuhkan berbanding yang setuju. 

PAS umpama ular daun yang tak ada bisa langsung. Kalau ada pun habis dihisap racunnya oleh PKR dan DAP. Bila lalu bawah akar, dimuntahkan air liur merata-rata menunjuk-nunjuk mereka bahaya kerana punyai racun berbisa. Berbangga sebab digelar ular. Samalah kalau kita lihat realitinya. Cukup hanya dengan berpakaian labuh sampai sapu tanah, boleh kira 1 sampai sepuluh dalam bahas Arab dan masuk PAS, maka mereka dapat title Ustaz. Susahkah jadi PAS? Sangat mudah! Macam makan kacang..

Tapi kalau nak dianjurkan juga perhimpunan, UMNO atau PERKASA tak perlu hantar askar berjuta. Seorang dua pun tak apa. Pastu pakat-pakat edar VCD 4 sudut aksi yang sama. Selit sikit sinisan kerana menjadi Melayu yang diperbodohkan! Biar mereka balik dan fikir. Seronok dengan angka tetapi tak sedar Melayu yang beragama Islam sedang diperbodohkan kerana tak pakai akai!

4 comments:

Tanpa Nama berkata...

Akum dan Salam 1 Malaysia

Bagi yang berakal waras beliau tidak akan turut serta dalam perhimpunan BERSIH. Harus diingat peristiwa lampau akan kejadian akibat perbuatan bodoh dan jahat mereka ini. Golongan ini ibarat ular tedung dan syaitan. Mereka lupa bahawa selama ini mereka beroleh rezeki hasil daripada perjungan pemimpin dahulu hingga kini.

Sesungguhnya mereka tak sedar diuntung dan manusia yang bertamdun serta tidak berpijak dibumi yang nyata. Aapanila perut disi mereka lupa dan mematuk balik orang yang memberi kepada mereka. Pergerakan mereka ini bertunjangkan nafsu dan pengaruh syaitan serta dikongkong oleh golongan yahudi yang selama ini amat mencemburi Negara Kita Malaysia.

Ini jelas sebagaimana cubaan yahudi Soros dan lumpulan pembelot negara yang bersengkokol dengan yahudi untuk menjatuh negara dan menjadikan negara papa kedana serta menjadi peminta sedekah kepada yahudi bagi memudahkan golongan yahudi mencucuk hidung dan mnejarat lehar penduduk malaysia amnya.

Kita lihat negara2 yang banyak berjuang atas dasar islam akhirnya dilanyak dan dimusnahkan sebagaimana terjadinya di Iraq. Kita lihat Iraq merupakah sebuah negara yang Pro Amerika dan berperang menentang Iran yang mendapat sokongan Rusia. Amerika Yahudi sangat irihati akan kekuatan Iraq yang telah berjaya membuat perubahan kepada senjata yang diperolehi oleh amerika. Justeri itu Yahudi ini mengarahkan Iraq menyerang Kuwait dgn alasan itu Iraq telah dimusnahkan. Begitu juga berlaku di Arganistan, Libya, Yamen, Pakistan dan lain2 negara islam.

Hakikatnya mengapakah negara Isreal yang terangan menentang dan menyembelih kaum islam tidak diambil tindakan malah siberi kekuatan senjata. Justeru itu kita bagaimana rancangan rapi Yahudi melalui Singapora yang cuba membuat propaganda untuk menyerang Malaysia menggunakan alasan air. Kini kita lihat jelas membukti DAP telah berjaya mempergunakan PAS,PKR yang terangan menyokong Yahudi untuk menjajah Malaysia dan sudah pasti penderaan akan berlaku sebagaimana berlakunya kaum melayu di Singapora.

Bukti jelas kita lihat di Penang bagaimana Yahudi ini telah memerangi kaum melayu, punca rezeki dihapuskan malah anjing buruan PAS digunakan untuk menggit sesama bangsa dan agama. Tidak cukup dengan itu, wang haran judi telah diberi sebagai racun untuk melemahkan kekuatan fizikal golongan melayu agar lupa asal usul dan pegagangan agama sebagaimana terjadinya pemimpin PAS selama ini yang menjadi anjing buruan DAP.

Kita lihat di Selangor puak bajingan turut serta menghalau kaum melayu dan gereja2 tumbuh bagai cendawan diperkampungan melayu. Penjualan arak diperluas termasuklah di Kedah terutama di Kedai Seven Eleven. Sanggupkan kita membiarkan masa depan kita dipermainkan dan maruah serta agama islam dilanyak secukupnya oleh golongan bajingan ini.

Golongan ini mengangkat martanab penzina, perogal dan perosak bangsa dan agama sebagai pemimpin tertinggi. Masjid2 dan surau dinodai dengan penceraman maksiat takzirah oleh yahudi malah melayu diperbodohkan oleh golongan mengaku ulamak untuk kepentingan peribadi dan kekayaan duniawi.

Perancangan yahudi ini amat licik dan disusun dengan rapi malah godaan secara fizikal digunakan untuk mengaburi mata rakyat dengan hasutan licik dan biadap. Apakah kita mahukan nasib kita terjadi seperti Palstine, Iraq, Arganistan, Libya, Yamen dan banyak lagi negara islam diperkotak-katikkkan dan hasil peribumi seperti kekayaan minyak dirampas serta dicuri sebagaimana berlaku sejarah penjajah tanah melayu.

Rakyat Malaysia harus insaf dan bangkit serta sedar permainan licik yahudi dan israel yang berjaya meracuni pemikiran rakyat malaysia. Jangan sejarah nanti kita akan dibenci dan dikeji oleh anak cucu kita kaibat perbuatanb kita sendiri dan bangsa sendiri akibat kebodohan yang dikongong oleh yahudi dan zionis ini.

Tanpa Nama berkata...

Sembang bolih la, bukan setakat 30,000, kalau ikut nak cakap 100,000 pun bolih kata ,tapi tengok lah berapa orang yang hadzir. Kalau tak ramai hadzir salah Polis sebab sekatan yang ketat itu sajalah alasan puak Pembangkang.Dari dulu hingga sekarang mereka pandai salahkan orang lain.

usin berkata...

napa sikit sgt, bubuh la sejuta. xde sapa yg nak kira. apapun, itu semua kerja paling bodoh yg akan dibuat. merosakkan keharmonian, kesejahteraan dan keamanan yg ada. kalau dorang rasa seronok sgt nak tunjuk perasaan, cuba lihat nasib rakyat di negara2 bergolak di asia barat dan afrika utara. hari2 ada saja yg terbunuh & tercedera. seronok ke pada pandangan mata syaitan 'bersih'?. kalau korang nak buat jugak 'bersih' sampai jd mcm yg berlaku kt negara2 yg aku sebut td, org pertama yg akan aku pecahkan kepalanya adalah penganjurnya. JGN GUGAT KEDAMAIAN ORG MCM AKU!!! aku benci demo2 ni!!!

Mr Paya Besar berkata...

Pemuda UMNO/BN bangkit lah dok buat apa lagi.Dok ampu telok sendiri ke.Hantar lah 1 juta pula tak kan tak boleh.

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates