Khamis, 23 Jun 2011

KEDAH DAH ADA PUSAT KARAOKE SARANG PELACUR ? ... HEBAT !!

Hari ni AloQStaqblog ada siarkan rentetan dari beberapa siri pendedahan mereka sebelum ini mengenai pusat karaoke di Bandaraya islam alor setar yang tumbuh segar, kini telah terbukti ada pusat karaoke yang telah didedahkan oleh mereka (Aloqstaqblog) juga menjalankan aktiviti selain berkaraoke menggunakan mikrofon, tapi berkaraoke menggunakan "benda lain" .... Ha ! Ha !

Hebat sunggoh pemerintahan Haji Azizan & the gang ! Dulu sebelum PRU12 Kedah tak pernah ada pusat hiburan sebegini (kelihatan hiburan di bandaraya Islam ni seakan-akan ala-ala KL & Penang dah ya!). Inilah kehebatan pemerintahan Islam cap bulan. Dulu nak perjuangkan NEGARA ISLAM, kini dah jadi NEGARA BERKEBAJIKAN.

Bila dah berkebajikan, mestilah memenuhi segala kehendak kebajikan untuk rakyat yang dahagakan hiburan, gitu ka Tuan Haji & The Gang? Tolong jawab.


Untuk membaca isu ADA PUSAT KARAOKE DI ALOR SETAR YANG MENJADI SARANG PELACUR, SILA BACA DI SINI (ALOQSTAQBLOG) .


3 comments:

Tanpa Nama berkata...

apasal di kaburkan nama pusat tersebut.
Kau ni serupa TV kat malaysia juga. Nak lapur tapi penakut. Orang putih memang berani dan lebih jujur berbanding orang-orang kita.
Bab ni aku sokong Pak Lah, kita mesti telus, mesti berani paparkan nama pusat pelacuran tu supaya orang tau tempat ni jangan dihampiri. Kalau boleh guna jalan lain.
Aku kira ini adalah fitnah semata-mata nak memalukan menteri besar kedah, sehinggalah kau paparkan nama pusat tersebut. Takkan la anak berak atas jalan pun nak salahkan bapa dia tak ada disitu.

Tanpa Nama berkata...

bodoh la Tanpa Nama 9:16 AM ni, lu sendiri pun Tanpa Nama, apa lu nak kecoh2 dengan Nama Pusat Karaoke tu? huh! dasar lu ni asyik dok nampak kesalahan worang, tapi pungkor sendiri penuh taik berlengas-lengas! wak lu.

-mr.Fuyio.

Dolah doleng berkata...

yang ni aku sokong walaupun aku orang UMNo.Bagi nama dan alamt lengkap.Buktikan dengan jelas.nanti puak lebai PAS kata fitnah.Kena berani lah kalau nak dedah sesuatu.Kami nak bukti kerana yg ini simple sangat.

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates