Rabu, 1 Jun 2011

Kejayaan Besar Ustaz Azizan Yang Tak Dapat Disangkal Lagi...


UUM telah setuju membayar cukai tanah RM1.7 juta setahun secara beransur-ansur kepada Kerajaan Negeri.


Yehaaaa!!!!!! Maka akan berlakulah pengiraan duit antara Badan dan Nyawa dalam kisah Nujum Pak Belalang. Bezanya dalam filem klasik tersebut, kedua-dua penyamun matanya buta sebelah dan bergaya penyamun. Yang ini penyamunnya memakai kopiah. 'Satu untuk hang, satu untuk aku..Dua untuk hang, dua untuk aku.....kepala hotak hang! kepala hotak hang untuk hang, kepala otak hang untuk aku'

Dalam mukasurat yang sama dalam Utusan Malaysia iaitu muka 26, terpampang cerita kejayaan nangka madu memasuki China. Perkeso lulus pinjaman pendidikan dan berita tetntang Menteri pertanian dan Industri Asas Tani, Datuk Seri Noh Omar mengumumkan sebanyak RM4 juta sebulan nilai eksport durian ke China. 

Semuanya berita-berita yang menunjukkan usaha orang untuk membawa duit masuk ke dalam negera dan memudahkan pembelajaran pendidikan generasi muda.

Tetapi lain pula dengan kisah MB Kedah yang berjaya mendapatkan RM1.7 juta dengan cara memberi tekanan kepada UUM sehingga mengenakan penalti RM92,000. Itu bukan bunga ke Ustaz? Macam bunga saja. Orang bawa duit masuk, ustaz azizan bawa duit masuk dari kocek Kerajaan Pusat kepada Kerajaan Negeri. Hahahahahahaha!!!!!

Ambik hampa wahai rakyat Kedah!!!! Nak sangat PAS perintah!!! Nahaihhhhhh!!!!!!!!

4 comments:

AloQStaQ berkata...

Kedah Times baca Utusan ka? tu sorat khabaq tipu (PAIH kata) ... Depa tak rujuk sorat khabaq tu! Depa dok rujuk HaraMkah saja ... satu lagi paper KeldaiaN dan ROKET Buruk ... haaa ! sorat2 khabaq tu baghu tepat !

ya ka utusan tulis UUM bersetuju nak bayaq jugak RM juta-juta tu ? nampak gayanya, dok meghayan la malam ni pak aji azizan tu, mimpi lori mai tuang duit depan rumah dia! HaHaHa ! ... KAMPOIIIIIII !

Tanpa Nama berkata...

Sebenarnya. Seburuk-buruk UMNO buruk lagi perangai PAS. Sebab tu orang munafik masuk neraka dulu. Orang munafik tu macammana. Rasulullah dah bagi tau ribuan tahun dulu. janji tak tunai. cakap bohong. amanah dikhianati. Allah sedang tunjuk semua itu kepada umat Islam kat Malaysia. Biarpun mereka berupa seperti orang yang sangat baik tetapi hakikatnya lihatlah sendiri.Orang alim yang ada ilmu tetapi tak beramal dengan ilmunya sebenarnya lebih jahat dari orang awam yang tahu sedikit tetapi beramal dengan ilmunya itu. Seburuk-buruk UMNO pada orang PAS lebih buruk lagi PAS pada pandangan saya. Sorry. No more support kepada seorang YB PAS yang juga saudara saya.

abu berkata...

Alas, anggaplah duit tu sedekah kerajaan pusat kat PAS kedah. Faham-faham ajelah mai tengah tahun nie kerajaan negeri bukan ada duit nak bayar gaji kakitangan kerajaan, nak bayar elaun MB dan Exco, sebab duit kerajaan dah habis pakat bedak sesama depa.
Lagipun Azizan dah kena buat pelan persaraan dia, jadi dia kena claim banyak-banyak elaun supaya bila kena tendang nanti duit dalam akuan cukup sara tujuh keturunan

Tanpa Nama berkata...

Tang mana ada duit, ambik sajalah. Nak kira apa, kerajaan Kedah tengah pokai. Halal tak halal, lain kira, janji duit masuk.

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates