Khamis, 30 Jun 2011

Tangisan Bakal Berbulan Madu..


Amboi...lamanya CheNed tak mencorat coret dalam blog Kedahtimes ni. CheNed dok sibuk nak bina masjid lagi. Mana tahan. Tengok Salleh Yaacob dah tambah 4, CheNed pun nak tambahlah juga. Tapi CheNed kena tengok dulu selepas 9hb Juali ni. Almaklumlah..Tarikh tu tarikh Anwar lepas gian untuk buat demonstarsi haram.

CheNed kesian pada anggota polis tetapi dalam masa yang sama berasakan masa inilah yang sesuai sekali menilai kemampuan KDN yang Menterinya sangat gah diperkatakan orang Menteri Amaran.

Kali ini juga menjadi satu lagi bukti kemampuan Najib dalam mengendalikan masalah yang rata-rata kita berpendapat perhimpunan ini akan menjadi perhimpunan biasa tetapi bertukar menjadi sangat agresif apabila pembongkaran demi pembongkaran tentang siapa penajanya dan apakah tujuan sebenar diadakan perhimpunan.

Ambiga tak akan berganjak tetapi rata-rata rakan Melayu CheNed berpendapat mungkin Ambiga sehingga tempoh 9hb Julai adalah jangka masa yang sangat mendebarkannya. Rata-rata rakyat sangat-sangat tidak puas hati dan marah padanya dan inilah yang CheNed rasa kemuncaknya ialah apa?

Dalam mengendalikan perancangan yang sudah mencapai tahap 'gila' selepas pembongkaran terdedah nampaknya mereka takkan berganjak malah lebih garang.

Bersih 2.0 adalah ciptaan menyamai perhimpunan di negara-negara Arab dan pendokongnya ialah Anwar Ibrahim sendiri.

CheNed bila tulis ini terus rasa soal kahwin kena ketepikan dulu. Mana boleh? Negara Malaysia sedang terancam dan diancam. Jiwa rakyat turut tidak tenteram. Pembangkang bertindak lebih tidak rasional daripada yang kita sangka. Dari masa ke semasa CheNed akan menulis tentang isu ini. Nanti CheNed sambung..

3 comments:

Tanpa Nama berkata...

masa inilah waktu paling sesuai menggunakan khidmat tentera untok mengawal keadaan sebelum berlaku perkara tidak diingini terjadi...sapa tau kot2 dia orang bawa senjata...masa tu la tunjukkan kekuatan tentera kita...kalau perlu tembak jika keadaan memaksa...daripada hidup menyusahkan orang kan lebih baik mati..aman sikit dunia...kepada melayu2 yang tak sedar diri digunakan pakatan sial...cepat2lah tarik diri sebelum anda mati katak..ayooohhhh....PDRM..TENTERA...SERANG MEREKA HABIS2 SAN DEMI RAKYAT MALAYSIA YANG CINTAKAN KEAMANAN...AMBO TETAP BERDIRI DIBELAKANG ANDA...CILAKA CILAKA PAKATAN...

Tanpa Nama berkata...

PKR punya pilihanraya pun tunggang terbalik, Anwar ni ada hati nak kata PRU tak adil. Sepatutnya bagi bersih dulu pilihanraya PKR dulu yg telah di maneuvre oleh Anwar dan kuncu-kuncunya

Tanpa Nama berkata...

Anwar ni, punya banyak kelebihan...dia pembohong pi banyak mana pun pengikutnya akan percaya!!!

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates