Isnin, 4 Julai 2011

Ambiga Takut Sampai Tak Keluar Rumah?

Hehehehehe..Ambiga yang sedang kecut semuanya sedang mengatur langkah berundur belakang. Setelah seluruh jentera keselamatan Kerajaan melakukan gerakan menghalang secara besar-besaran. Takut juga betina ni.

Petang ini ada 2 cerita yang paling seronok di dengar dalam berita di radio Sinar jam 6.00 petang. Penganjur Bersih patuh pada perintah Agung untuk batalkan Bersih sekiranya Agung tidak perkenankan manakala yang kedua yang lebih menarik bilamana hari ini Tun Abdullah Badawi menjadi hero yang berjaya melembutkan hati penganjur Bersih 2.0. Diberitakan satu pertemuan penganjur Bersih berjumpa dengan Tun Lah dan telah dinasihati olehnya untuk batalkan saja Bersih.

Dan hari ini juga Pemuda telah membatalkan perhimpunan Patriot.

Wow!!! Apa cerita nih? Semakin menarik perkembangan politik negara pada masa ini. 

Rakyat bukan bodoh untuk menilai tindakan mereka-mereka yang sedang cuba menyampaikan beberapa mesej yang cukup tersirat tetapi sangat jelas.

Seorang lelaki buta yang mendengar berita itu berkata ringkas. "Cuba tanya Khairy."

Hehehehehe...Menarikkan? Ada sebarang komen?

4 comments:

Neilkie69 berkata...

hahaha yang terang lagi bersuluh, apa lagi hari masih siang...

dzimba MMIM berkata...

aku dah cakap dah...pok loh mahukan KJ selamat dan Anwar selamat. biasalah bro... ada udang sebalik batu.

sekarang baru kita tahu siapa dia yang bermain dengan tali...lu fikirlah sendiri

Tanpa Nama berkata...

Apa yang terjadi di-Malaysia hari ini adalah berpunca sewaktu pentadbiraan Abdullah Badawi.

Tidak hairan lah kalau Ambiga, Bersih dan semua NGO pro-pembangkang membatalkan perhimpunan pada 9.7.2001 setelah di-nasihatkan oleh Tun Dollah si-kaki tidur ini.

Ini adalah satu perbuatan biadap oleh Abdullah dan mereka-mereka semua kerana tidak membatalakan perhimpunan pada 9.7.2011 atas nasihat dan titah tuanku tapi sebalik nya atas nasihat si-Tun Dollah.

haitek men berkata...

Ye ke.bijak juga KJ ni.kalau macam tu eloklah dia KJ tolong mai BERSIH pula kat UMNO padang serai yg juga kotor.kah kah kah kah kah

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates