Sabtu, 9 Julai 2011

Bersih : Siapa yang untung?

Ini SMS yang Kedah Times terima dari beberapa kawan. Mungkin benar atau tidak. Tetapi sebagai orang Melayu Islam, kita patut ambil kisaha mesej ini.


Ini adalah demi keutuhan bangsa Melayu, agama Islam dan negara Malaysia. 


Salam Tian  -.  mesej Dari RI PERMATANG PAUH .   林冠英已指示DAP 千万不要让华裔党员涉及709 大集会。 就让马来人和马来人互相斗打.(Terjemahan: Lim Guan Eng tlh arahkan pihak DAP supaya tidak benarkan ahli Cina DAP terlibat dlm perhimpunan tersebut. Biar org Melayu bergaduh sesama sendiri)


Dan kepada Melayu PKR dan PAS, kita fikir la sendiri. Apakah  untungnya kita berdemo, berarak, berteriak dan meompat-lompat macam kera jika BENAR mesej di atas dikeluarkan.

6 comments:

Tanpa Nama berkata...

DAP yang untung...

Tanpa Nama berkata...

kpd umno

apakah pula untungnya menteri melayu, polis melayu, FRu melayu dan mamak yg mengaku melayu dok sekat, pukul, penjara mental dan fizikal peserta demo yg 98.9% melayu tadi ?

pakya

Melayu Lunas berkata...

biasa lah.bukan melayu saja bahlul.dia pun tiru peranagi tok arab.kelahi sesama sendiri.yg untung yahudi dan amerika'

umno PAS PKR KELAHI.semua ni parti melayu.

yang paling teruk melayu dalam umno pun gaduh.
Pas rebut kuasa.PKR rebut kuasa.DAP pelaga.Dalam UMNO pun rebut kuasa.

bukan nak makin insaf. sebaliknya makin degil dan menjadi-jadi kelahi..

Tanpa Nama berkata...

Ingat dari langit hujan kebumi Tuhan jadikan rezeki. Manusia harus berusaha dan beriman pada Allah Esa. Justeru itu hapuskan BERSIH Yahudi kerana ianya satu ibadah untuk mengekalkan kehidupan aman dan harmoni. Kita lihat disana sini BERSIH Yahudi lakukan noda dan dosa dan jadi kita harus berusaha menentang BERSIH Yahudi dan jangan harapkan orang lain menentangnya untuk kita. Kerana setiap amalan menantang kezaliman itu ibadah dan mendapat pahala daripada yang Esa.

Justeru kita patut hapuskan BERSIH yahudi seolah2 kita hidup selamanya dan jangan biarkan kita jadi boneka untuk yahudi. Jadi beriman dan bertakwalah pada Allah yang Esa sebenar takwa dan iman. Ini kerana setiap kebajikan menetang BERSIH Yahudi itu adalah amalan dan ingat jika esok kita tiada kita akan disoal dan dimurkai Allah keran kejahilan kita. jadi kita haruslah berusaha menentangnya semoga mendapat pujian dan balasan allah Yang Esa dan syurgaNya.

kita lihat BERSIH telah gugatkan kita menuntut ilmu, mencari nafkah makan minum, tidur dirumah sebagai ibadah.

Tanpa Nama berkata...

cina ni memang babi...perangai nya pun macam babi...sebab makan babi...tapi org melayu yg join bersih... ikut tabiat babi...mana mak atau bapak babi ni pergi macam anak babi ikut bontot babi...last2 stim tibai belakang..bodoh....

Tanpa Nama berkata...

sdra pakya...

> kan krajaan kata perhimpunan tu haram...
> DYMM SP Agung bertitah pun jgn buat demo jlanan...
> yg dok ketegaq p jugak...terima jer le
> tak sabaq sungguh puak hampa ni nak memerintah..tunggu jer ler.
> dan lagi dok tgk....puak melayu saja yng ramai...puak len xramai pun!!!
>sebab tu la...org kata....puak len dok kuda puak hamPAS....bodonyer
> ingatkan NGO yg buat demo ni....rupa2nyer ada puak parti hampa dok cover belakang...
> jgn dok lwn dgn ulil amri....kan dah teruk kena bom ayaq...
> bersabaq jer ler....pru 13 ni....aku harap hampa tunggeng

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates