Rabu, 6 Julai 2011

Demonstrasi Sentiasa HARAM

Kepada pembaca semua, Kedah Times ingin mengajak semua untuk mendengar dan berfikir dengan mendalam kenapa kita semua TIDAK perlu menyokong mana-mana DEMONSTRASI hatta samada dilakukan oleh pihak PAS atau UMNO. Tambah lagi jika DEMONSTRASI tersebut diketuai oleh mereka yang memusuhi Islam.

Ambiga adalah ketua Musuh Islam yang terang2 menolak Hukum Syariah, terang-terang menyokong orang Islam yang ingin murtad. Apa saja hukum yang berkaitan dengan Islam akan ditentang oleh Ambiga ini.

Selain itu Kedah Times juga ingin menarik perhatian semua tentang teguran kepada pemerintah. Saluran-saluran dan cara telah diterangkan dengan terperinci dalam Islam. Islam tidak pernah menyuruh kita menegur kerajaan secara terbuka dan membawa kemusnahan serta kepayahan.

Kenang kembali demonstrasi yang dilakukan di zaman Sayidina Osman yang membawa kepada kewafatannya. Jadi adakah demonstrasi membawa kebaikan?

Fikirlah, tiada demonstrasi dalam Islam. Yang diwar-warkan adalah yang diselewengkan maksudnya atau yang palsu.

Tonton dan renungilah video ini.




0 comments:

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates