Jumaat, 29 Julai 2011

Gambar-gambar Yang PAS Kedah Tak Mahu Lihat

Nombornya 15,000 orang.

Gelombang Merah....

Kedah PASTI BERUBAH.... GELOMBANG MERAH BERSEMARAK DI PENDANG...
















17 comments:

1 Melayu berkata...

Tahniah Alor Star,Tahniah Jerai,Tahniah Pendang,Tahniah Kubang Pasu,teruskan momentum ini.Bahagian lain macam mana ! mana perginya MERBOK,SUNGAI PETANI,PADANG SERAI,KULIM,BALING,SIK PADANG TERAP,KUALA KEDAH,POKOK SENA DAN LANGKAWI.Masih lena lagi kah ?Merbok,Sg Petani,Padang Serai dan Kulim kena masuk lubuk CINA,mereka penentu !

MR paya besar berkata...

Kah kah kah kah Pemuda UMNO Padang Serai tipu .Duit sapu orang ada sikit.
Kih kih kih kih PU3 Padang Serai tak nampak muka langsung.

Tanpa Nama berkata...

Bahagian Sungai Petani dok lena lagi. Bagi kampung tengok sunyi sepi. Dok dengaq orang pas dok hasut org kampung.

Tanpa Nama berkata...

Kini sepatutnya orang melayu perlu muhasabah diri kerana melayu PAS terutamanya pucuk pimpinan menipu kaumnya sendiri. Mereka pentingkan perut sendiri. Mereka raja penipu hingga martabat Yahudi Laknatullah dijulang dan dipuja.

Kini mereka menghasut dan menyogok duit haram RM 100.00. Malangnya RM 100.00 wang judi diperjaja sedangkan mereka lupa pada kebesaran Allah SWT.

Amat malu perjuangan kejalan Allah kini diubahkan kepada perjuangan mengangkat martabat Yahudi dan Komunis. Itulah kejayaan pemimpin agungan MR. Paya Besar. Mereka ini alim pada segi penglihatan fizikal tetapi dalam amat jahat dan licik penuh munafik dan penuh pembohongan dan tipudaya pembelit.

Bagi golongan ini adalah haram hanya apabila benda itu mereka tidak dapat. Tetapi apabila mereka dapat semuanya halal dan tiada dosa dan noda. Bagi mereka melanjut lalu melintang patah semua noda, haram semuanya mereka ratah. Agama hanya mainan dan guruan. Bagi mereka kepuasan nafsu dan ikutan syitan dan iblis didahulukan.

Justeru kebangkitan pakatan BN amat ditakuti dan merupakan satu ancaman untuk mereka meneruskan maksiat dan noda dan dosa.

Tanpa Nama berkata...

Na pi lagu mana Baling tak bagi duit...

PEMUDA TUA berkata...

TAHNIAH PADA PESERTA YG TELAH SAMA-SAMA MENJAYAKAN PROGRAM INI.SETIAP BAHAGIAN WAJIB MENERUSKAN PROGRAM INI DIBAHAGIAN MASING-MASING KEMUDIAN DISUSULI DISETIAP CAWANGAN.GAHKAN GELOMBANG MERAH SEGERA.jANGAN TUNGGU PEMIMPIN BESAR NAK TURUN.mEREKA ADA KERJA LAIN YG PERLU DILAKUKAN.pEMUDA UMNO PERLU GABUNG DENGAN NGO BELIA.GELOMBANG MERAH WAJIB DISERTAI OLEH KOMPONEN BN SAMA.GERAKAN PEMUDA MCA,PEMUDA GERAKAN,PEMUDA MIC,PEMUDA PPP PEMUDA IPF DAN SEMUA PERTUBUHAN BELIA PRO BN.JANGAN LAH MENGHARAPKAN NEGERI SAHAJA.BAHAGIAN DAN CAWANGAN PERLU BANGKIT SEGERA.

Tanpa Nama berkata...

Tuuudiaaaaa...hahhahaaaa sakit mata woooo!...Syabas ! Kedah SEjahtera kita tuka naa ...!

AnaQarbana berkata...

boleh percaya ke...kalau tak ada imbuhan, lengang...pasai ada imbuhan barulah nampak ada manusia..tu pun ada yang ambil upah...tapi entah kemana...jangan ingat depa yang pi ramai tu jujur, ikjlas....jangan silap buat tafsiran...jangan tertipu.....tengok betoi-betoi.....

ccz sanggul melayu berkata...

Cayalah..Merbok kena 'teghebey' jadi terbang jauhlah..

Tanpa Nama berkata...

padang terap janji bagi rm15..haram dapat 10 saja

Tanpa Nama berkata...

Apa nak kata duit halam pun halamlah asalkan Nik Ajis dpt suci sudahlah.Kalau dulu nampak betis haram. Kini nampak seluruh badan wanita DAP halal. Sebab cacing dah naik mata dan pokok mula bereerkor dan mata kian terkejur keluar dan air liur mula terseburr.

Mujur lalu melintang patah, hangpa buka aku ratah tak kira lubang jubur-juburlah. Asalkan dunia PAS punya.

Ne Nen berkata...

tu dia pemuda padang serai songlap lagi.Masuk poket lagi.Asyuk tapi kerja tak jalan.Tu Ketua Pemuda romantik.....nak harap kat pemuda padang serai...tak boleh harap langsung.Pasai duit,betina.
Tanya pemuda cawangan depa kata tak tau apa pun.Tak suruh pi.Tak ada peruntukan.

Tanpa Nama berkata...

SEGERA LAPOR KEPADA BADAN PERHUBUNGAN JIKA ADA AKTIVITI SALAH LAKU..UMNO DAH X BOLEH LEKA LAGI DAH BOLEH START ENJIN DAH..PRU 13 SETAHUN JER LAGI

Tanpa Nama berkata...

awat tak ramai, pengangutan disediakan, duit poket pon bagi. heheh...

Tanpa Nama berkata...

minyak moto pun dapat,baju free plak tu,makan minum lagi.cuba takdak semua tu,jangan harap,hahaha

Tanpa Nama berkata...

makan ke...minum ke yang diorg bg 2 kewajipan diorangla...yang penting sokongan... syabas!!!

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum,maaf nak bersuara.Takutlah kamu semua kepada Allah SWT atas fitnah dan tuduhan yang kamu semua kerjakan.Allah SWT akan membalas setiap perbuatan kamu sama ada baik ataupon buruk walaupon sebesar zarah.Bertaubatlah kepada Allah dengan taubat nasuha kerana Allah itu Maha Penerima Taubat.Wassalam

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates