Sabtu, 23 Julai 2011

Olang Bisar Hati Pun Manyak Bisar


Salam Sejahtela untuk sumua pembaca ini blog..

Waa!! Wa ata dingar satu celita. Celita lucu sekalang. Lamai olang sekalang sudah ata hati manyak oo mau itu isi kelusi MB Kedah kalau BN minang itu PRU13.

Dari itu olang yang tak ata nama sampai yang namanya disubut sejuta kali dalam Sinar Halian..

Wa manyak gilak kuat bila ata bebelapa CEO-CEO agensi-agensi kelajaan termasuklah tuan-tuan DO pun mau tanding jawatan di Kedah.

Antalanya CEO Keda. Wa dingar celita itu tingkat 7 sudah bising mau kasi itu BPR masuk checking sama Keda. CEO Keda sama bikin keleja dan pelangai macam CEO KHTP. Sama-sama makan angin.

Wa mau kasi tau aa..Kalau Najib mau pilih calon pilihanlaya, kena telopong prestasi-prestasi kompeni atau agensi yang olang-olang yang wa cakap tu. KHTP wa yakin tak ata masalah sibab CEOnya olang bulan. Tapi Ceo agensi Kelajaan pun kena kasi telopong juga. Mana tau ahli UMNO pun talak jadi.

Wa dingar manyak celita agensi Kelajaan manyak problem dingan satu binda. Itu binda mula hurup P.

P apa wa pun tak mau celita lagi..Sekalang wa mau dingar olang celita pasat senalai agensi kelajaan yang sibinarnya duli dalam daging pada kelajaan.

Wa choowww lulu

3 comments:

Buyong sakti berkata...

dah gila nak jadi MB Kedah pulak dah.UMNO dok berselerak macam tahi lem,bu lagi.CEO pun geli juga ke.satu lagi agensi kerajaan yg tak mendatang hasil pada input kerajaan.Cuba nilai tengok sejauh mana Jabatan Perpaduan main peranan untuk menyokong kerajaan.10 kali program aku hadir muka yg sama juga ada.Tak bertambah pun atau muka lain.

program jkkkk pun muka yg sama.
program kemas pun muka yg sama
program keda pun muka yg sam
program pibg pun muka yg sama
program jbt perpaduan muka yg sama
program pej penerangan muka yg sama

inilah puncanya maklumat tak sampai kebawah dan meyeluruh.
kesian YAB PM dgn tranfomasainya.yang lain apa dah jadi.masa masih ada.kena berubah dahhhhhhhhh

Tanpa Nama berkata...

Wa mau kasi tau aaaa kalu ini macam aaaaa PRU 13 aaaa semua bungkuih ooooo.Sumua mau jadi itu MB apa pasat aaaa?Wa mau join satu kaki boleh ka?Aiyaaa lu langsi sa soochai.

Tanpa Nama berkata...

Hakikat dan realiti perosak bangsa, agama dan negara adalah PAS. Mereka penipu, mereka pembohong, mereka pendusta, mereka penindas, mereka perogol,mereka penzina.

Apakah munafik dijanjikan syurga dalam islam. Apakah menipu itu masuk dalam agenda pemerintah islam.

Apakah membela penzina dan perogol itu tergolong dalam islam.

Kedah PAS sebenarnya adalah raja segala raja penipu, Raja segala along. Itulah PAS.

Tanda2 PAS terkubur dlm PRU 13 terlalu terang benderang dan tunggu waktu dan ketika sahaja untuk renungan buyong.

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates