Sabtu, 9 Julai 2011

Pendemostrasi BERSIH Bersilat Dan Hampir Berbogel

Ini adalah salah satu gambar yang paling kelakar yang Kedahtimes jumpa selain muka sakit Anwar Kaki Lubang Kunyit yang pura-pura sakit. Apa komen anda? Hahahahaha..Memang bengong!!!!!


9 comments:

Tanpa Nama berkata...

nampak sangat melayu ni paling bodah. Kemana perginye Kit Siang & Guan Eng! Kemana perginye bangsa2 lain yg sebelum ini riuh rendah menyokong bersih. Kesian melayu ditipu hidup2 oleh bangsa lain.

Muhammad Ridzuan Bin Hamid berkata...

pengaruh tv.... tak ultraman, naruto...

Tanpa Nama berkata...

Orang kita ni senang ditipu orang.....Ketua demonstrasi perempuan India,yang awak-awak demonstrasinya, Melayu! Orang Cina tak nampak batang hidung! Entahlah sampai bila orang Melayu nak sedar diri mereka selalu diperalatkan..Sasterawan Negara? Entahlah.......buat malu sahaja......

Tanpa Nama berkata...

mintak izin gambar..nak letak dalam blog. =)

Putera Gunung Jerai berkata...

Aljubiri ini sebenarnya hendak memalukan negara Malaysia pada dunia antarabangsa.
Kaki peliwat ini memang pengkianat newgara.
Pemimpin PAS pula kuda kayu dan bodoh.Nampak pakai serban dan alim.Hati dan budi amat busuk sekali.Politik jahat.

Tanpa Nama berkata...

ala bodoh punya melayu...Polis gunkan kekerasan Minima aja tu.. meka akan tembak jika ada dikalangan org awam atau anggota polis di matikan/dibunuh...mangkok yg nak bersilat tu tak ya ke M16/...HK 11 / HK 63..kenal peluru 9mm pun da leh hantar balaik ke Rumah.... bukan rumah dia rumah Mayat...kalau kena peluru .38..lagi parah...mati katak aja...biasa la org melayu...tunjuk hero dgn org melayu...cuba Polis tu 90% bangsa lain.. siap lah kau...

Tanpa Nama berkata...

orang gilo kampung mana tu bro....tolong siasat sikit....kesian mak bapak yg dok cari dio kat kampung...tiba-tiba ada kat KL...kah..kah...kesian aku melihat bangsaku yg menjadi begini bodoh...bahasa melayu tak lulus kot... tak tahu makna bersih atau bershit...

Syazwan Zamree berkata...

jgn mengutuk kalau tak faham perjuangan,dan jangan menuduh kalau tak faham situasi.jangan jadi bodoh ditipu orang melayu sendiri (UMNO). ada youtube,tengok keadaan sebenar dari mula sampai habis. ini asyik tengok gambar je, kaku, tak berperasaan, kosong hati-hati kalian.

Tanpa Nama berkata...

"
jgn mengutuk kalau tak faham perjuangan,dan jangan menuduh kalau tak faham situasi.jangan jadi bodoh ditipu orang melayu sendiri (UMNO). ada youtube,tengok keadaan sebenar dari mula sampai habis. ini asyik tengok gambar je, kaku, tak berperasaan, kosong hati-hati kalian."
------------------------

Video anwar berzina pun dah ada .... tapi orang PR/PKR tetap tak percaya. Huhuhuhu

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates