Khamis, 21 Julai 2011

YanMai - Rajin-rajin membaca dan berfikir

Email ini masuk ke inbox Kedah Times dari insan bernama Yanmai. Sudah banyak email provokasi dia yang nampaknya seperti meludah ke langit tapi terpelepuk ke atas batang hidung sendiri.

Kita siarkan email berkaitan Enakmen Hiburan 1997 Kedah. Jawapan semua sudah Kedah Times berikan, tapi inilah email dari Yanmai yang seolah-olah semuanya adalah UMNO yang salah. UMNO juga yang menjadi mangsa kebodohan pemimpin mereka.


Kontactr : apa komen orang umno...
X
Inbox
X

ReplyReply
More
yanmai no-reply@kontactr.com via huron.site5.com to me
show details Jul 15 (6 days ago)
Sender's name : yanmai
Sender's Email : ibnunayan@yahoo.com.my
Referrer : http://syburi-times.blogspot.com/

Assalamualaikum!

Lama juga kawan tak jengah kedah times...tapi bila baca isu semalam...bila kerajaan kedah larang aktiviti pusat hiburan dalam bulan posa, MCA melenting...cuma kawan nak tanya sikit kat umno pasai apa hangpa diam saja...buat bodo atau betoi-betoi bodo...apa umno dah bisu ka? sejak bila umno jadi bisu ni dan jangan jadi pekak badak pulak...

1 comments:

pap@pengundi atas pagaq berkata...

>la ni kedah sapa yang perintah??
>benda mcm tu pun ...kena tanya kat umno ka?
>hampa kata...dap dah faham islam yang hampa bawa!
>kalu dulu umno boleh jinakkan mca/gerakan/mic....takan dap sekoq...hampa xbole jinakkan?
>katuk dulang paku serpih, kata kat org , hampa yg lebih...heheh

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates