Isnin, 22 Ogos 2011

Azizah Termenung Lagi Sebab Dah 3 Tahun Anwar Mati Pucuk


Hari ini, masa kini. Setiap mata sedang tertuju ke arah Anwar Ibrahim. Apakah yang ada padanya? Jangan tanya apakah yang Anwar ada kerana ketika ini Anwar ada segala-galanya. Ada kuasa walaupun sebagai Ketua Pembangkang. Ada duit. Jika tidak masakan peguam-peguamnya tak angkat kaki walaupun kes ditangguh sebanyak 50 kali. Tentu bayaran pun sudah berjuta. Ada pengaruh. Tak ada? Masakan tak ada. Setiap kali Anwar buka mulut dan bersuara, masih ramai bermati-matian percaya malah sanggup juga berpeluh, berpanas deminya.


Anwar memberi kenyataan di mahkamah hari ini bahawa kes liwatnya adalah satu konspirasi tetapi ada satu pertanyaan yang cukup sulit untuk dikatakan konspirasi. "BAGAIMANAKAH AIR MANI ANWAR ADA DI SUBUR SAIFUL?" Janganlah kata semua bukti itu sengaja diada-adakan? Takkan hanya kerana nak jatuhkan seorang manusia, maka UMNO boleh bayar sehingga puluhan malah ratusan manusia untuk berkata sesuatu yang membenarkan bahawa adanya liwat terjadi bagi menguatkan tuduhan liwat Anwar.

Cukup sulit, cukup ringkas dan Anwar hanya perlu jawab jika konspirasi, bagaimana?

Dan yang dikatakan segala-galanya kerana Anwar telah buktikan bahawa sedap dia rasa, dosa PAS basuh dan salah pada UMNO?

Kalau masih ada yang percaya pada Anwar dan turut sama membenarkan hujahnya bahawa kes liwatnya satu konspirasi juga, tak tahulah Kedahtimes nak cakap apa? Kalau percaya, dari segi apa nak percaya? Tolong jelaskan boleh tak? Kurang-kurang bagilah alasan logik sikit sebab cara Anwar hujah dari kandang tertuduh tadi pun sebahagian besarnya mengiyakan pertemuannya dengan Saiful di kondominium malan dalam bilik yang dikatakan terjadinya adegan bulan madu Anwar hinggalah makan karipap. 

Hah! Hujah ler..Tunggu apa lagi? 'K*&e' Anwar tak naik dah sebab sakit pinggang datang balik bila dah kena dakwa. Cuba tak kena dakwa, boleh lah nak tengok Anwar baham ramai lagi macam kunyah karipap..

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

KT; pucuk sahaja yg mati.Perdu dia tak mati masih keras bugar.

Tanpa Nama berkata...

Konspirasi ker atau jerat.., pokoknya dia dah termakan jerat tuu...

Dia sendiri ckp, Saiful bawak KY Jelly... Nak buat apa benda tu..? Nak bincang dalam mesyuarat? Jawabnya untuk buat 'mudah' nak main...

Anwar..., kamu TIDAK dituduh merogol Saiful.., sebaliknya kamu dituduh 'memasukkan zakar kamu kedalam dubur Saiful'. Saiful rela tak rela bukannya masaalah disini... Cuma, kitaorang nak tahu.., kamu ada masukkan zakar kamu kedalam dubur Saiful tak? Yes or No..?

1. Saiful cakap; Yer ..!
2. Check2.., air mani kat dalam dubur Saiful tu sama DNA dengan kamu, Anwar...

Kau bela lah diri kau tu betul2 kalu kau tak buat...

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates