Rabu, 21 September 2011

Dalam Azizan tak mampu tu pun dia sekupang tak pinjam kat K'jaan Pusat

"Dalam Azizan tak mampu tu pun dia sekupang tak pinjam kat K'jaan Pusat "

Itu kata  orang PAS disini. Bukan Kedahtimes yang kata, tapi Kedah lanie yang kata.


Tapi ini apa cerita? Sapa yang buat permohonan ni? Umno ka? Baca di DKS di sini ..

Mungkin sekupang tak pinjam, tapi ratus juta ambik la kot. Kalau tidak macam mana nak beli KCK8 ... eh eh..KCX 8.

Kedahtimes:
Kalau nak bohong pun agak-agak la, jangan sampai orang tak percaya.

2 comments:

anti bohmau berkata...

biasala puak2 pas ni. tak main la sekupang dua kupang!

kalau tak juta2 bukan pas nama dia!

tabung memali brapa juta?

koihilang brapa juta?

yg dok kutip tiap2 kali ceramah kalau kumpoi2 lama ni brapa juta dah?

huiiii...dasat puak depa nih!! tak main kupang2!!!

Tanpa Nama berkata...

Mmg tak pinjam, tapi dapat peruntukan dr kerajaan pusat, depa ambik 2/3 masuk tabung depa. Sampai bila pun tak nampak depa dok pinjam....sapu ada la.

Sapu Ostad sapu.......sampai lincin.

KEDAH SEJAHTERA kah?

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates