Khamis, 22 September 2011

Inilah Warna Sebenar Apabila Mereka Dapat Kuasa

Tak boleh nak cakap baik-baik dah ka? Takkanlah perlu mengherdik saja. Itulah hasil pilihan orang Melayu Selangor.

Species DAP ni, kalau jadi bos kat kilang-kilang atau syarikat milik mereka, memang dah berperangai macam ni.

Tidak boleh kah cakap dengan baik dan suruh betulkan apa yang perlu dengan sopan, yang diherdik tu bukan anjing?

Hidup Melayu yang menyokong DAP!.

Tahniah Melayu Selangor dan Tahniah Paklah yang mengkucarkacirkan segala-galanya demi mengikut telunjuk pembangkang dan menyegar-bugarkan Parti Cauvinis DAP yang sudah hampir pupus.

Dengar sendiri preview bagaimana jika DAP memerintah negara nanti...

Semoga orang Melayu terus berpecah..agar dapatlah kita rasakan nikmatnya apabila waris bintang tiga ini memerintah.

Kedah Times : Dihadapan Melayu PAS dan PKR semasa berkempen, lidah puak DAP ni lembut bagai agar-agar. Kalah rayuan laki bila nak bersama bini. Tapi lihat apabila dah dapat kuasa, penghinaan ke atas bangsa Melayu dan sebagainya dilakukan. Sedarlah wahai Melayu PAS dan PKR, hangpa dianggap DAP sebagai daun kari jer. Bila tak dak, kari tak sedap tapi bila nak makan daun karu dibuang ke tepi jer.

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

Bodohnya dia ni, urusan harian bukan dibawah ahli la majlis la. Ahli majlis kalau tak puas hati, bawa kemesyuarat majlis, bukan pergi herdik kakitangan MPKj.

Berlagak betul, asyik ulang dia ahli majlis, hebat betul DAP bila dapat kuasa. Undilah PAS untuk menjadi anjing DAP.

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates