Jumaat, 11 November 2011

Sumbangan Kerajaan PAS Kedah

MAsih ingatkah lagi pembaca artikel berkaitan dengan papan tanda ini?

Sehingga kini papan tanda masih disitu tetapi projek sumbangan PAS tu masih tiada nampak.

Cuma Kedah Times nak tanya kerajaan Kedah sekarang, berapa KM jalan mini tar telah dibina? Berapa KM jalan pertanian telah dilaksanakan? Dan tak lupa juga berapa KM jalan negeri yang diturap semula?

Kalau tengok papan tanda pun kita sudah tahu jawapan mereka. Sebab itu banyak duit JKR masuk Tabung Yayasan.

3 comments:

Tanpa Nama berkata...

Habuk pun tarak....

Tanpa Nama berkata...

Jalan kampung adalah bawah Kementeriam Luar Bandar. Takkan hampa lupa kot. Puak-puak JKKP yang dok sapu kontrak jalan kampung selama ni. Sebab tu bila kalah untuk kuasai ADUN, hampa buat JKKP. Awat la ni tak dapat dah ka projek? Habis ulaq ayaq dari Kuala Lumpur sapu???

Abd Razak berkata...

dah tau jalan tu dibawah kementerian luar bandar kenapa kerajaan pas pi pacak papan tanda tu???? cuba habag mai sat!! isu tu yang kita nak paparkan.lagi pun peruntukan kerajaan pusat dah di beri tapi kenapa tak guna peruntukan tersebut.yg pi salur kat yayasan buat apa?

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates