Ahad, 18 Disember 2011

9 Januari 2012 Bersamaan 15 Safar 1433 -HARI PEMBALASAN UNTUK PENGIKUT KAUM LUT


1. Tamat sudah satu episod perbicaraan 'HIGH PROFILE' yang cukup jijik, memalukan dan yang paling banyak Penangguhan di dalam sejarah perbicaraan di dalam Mahkamah Malaysia. Beratus kali penangguhan telah dibuat dan ianya mendapat persetujuan dari seorang Hakim yang cukup sabar menghadapi kerenah seorang makhluk kaum Lut yang bernama Anwar Ibrahim.

2.Kini perbicaran ini telah sampai ke penghujungnya, Hakim telah memberi tarikh keramat untuk beliau menyampaikan keputusan samada tertuduh akan dibebaskan atau  sebaliknya. Tarikh 9 Januari 2012 akan tercatat sebagai 'DOOMSDAY' untuk Anwar Ibrahim. Jika kita rajin menyemak Al Quran, Surah Al Araaf ayat 80 -84, Surah Hud ayat 77 - 83 , Surah Al Ankabut ayat 28 - 38 dan Surah Al Hijr ayat 58 - 77 kita akan berjumpa denga cerita cerita bagaimana kaum Lut dihukum oleh ALLAH kerna engkar perintah dan mengamalkan seks songsang dan luar tabii.

3. Ayat 73, 74, 75 dan 76 Surah Al Hijr : Maka kami jadikan negeri kaum Lut itu tunggang terbalik (tertimbus segala yang ada di muka buminya) dan kami hujani atasnya dengan batu dari tanah yang di bakar. Sesungguhnya balasan azab yang demikian itu mengandungi tanda-tanda bagi orang yang kenalkan sesuatu serta memerhati dan memikirkannya. Dan sesungguhnya negeri kaum Lut yang dibinasakan itu terletak di jalan yang tetap dilalui orang. Sesungguhnya keadaan yang demikian mengandungi satu tanda yang memberi kesedaran kepada orang orang yang beriman.

4.Persoalanya adakah Anwar Ibrahim sedar dan insaf dengan semua kejadian benar yang diceritakan di dalam kitab suci Al Quran. Jawapannya Anwar Ibrahim tidak pernah sedar dan insaf dan apakah tidak mustahil ALLAH akan menghukum sebahagian dari negara kita dengan kejadian yang serupa yang berlaku di Bandar SODOM? Sebelum bencana buruk ini berlaku eloklah pada 9 Januari 2012 manusia ini dan pengikut-pengikutnya di semadikan di sekitar laut mati.


1Melayu

Nota: Pengikut-pengikut PAS juga tidak terkecuali dari ditimpa bala jika Allah turunkan seperti yang di ceritakan di atas

0 comments:

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates