Ahad, 4 Disember 2011

Bangunlah Orang UMNO

Seruan Presiden UMNO dipenghujung ucapannya memberi semangat kepada semua hadirin di PWTC. Kami yang berada di depan TV pun rasa bersemangat untuk mempertahankan Agama, Bangsa dan Negara.

Bangunlah semua orang UMNO, kita rapatkan barisan. Kita berlindung dengan Allah, kita mohon bantuanNya untuk mengekalkan UMNO memerintah.

Ahli UMNO mesti kekal berada di UHUD-UHUDnya. Jangan sesekali bergerak meninggalkan UHUD-UHUDnya.

Itulah serba sedikit apa yang dikatakan Presiden UMNO.

Kedah Times : Nak tengok sapa yang akan tinggal UHUD-UHUDnya apabila tak terpilih jadi calon pada PRU13. Terutama yang kebanyakkan berada dalam dewan PWTC.

3 comments:

wak-labu berkata...

Dah tak leh bangun lagi dah.

Seru mcm mane pun UMNO tak kan bangun.

Nak rapatkan barisan ape? Dah tak ada barisan pun.

Melayu dah muak dengan perangai pemimpin2 nya yang tamak, gila kuasa dan harta.

Tanpa Nama berkata...

Tak payah cakap lah tuan.Berlunggok yg kaki kencing umno masa PRU 12 yang lalu.Kata nak bongkar.Awat tak bongkar.Hangpa pun cakap mohong.Ada yg jadi Ketua bahagian,Timbalan dan lainnya.Ketua Pemuda ada.Wanita ada.

Lembaga disiplin pun macam tahi kucing.

Ahli UMNO punyalah setia dan taat.Kalau depa jadi calon giliran orang lain pula kencing.Tak percaya hangpa tengoklah.

Dendam yg belum berakhir.

anjing berkata...

UMNgOK pun macam PAS dan PKR jugak, cakap tak serupa bikin...
Pengkhianat semasa PRU ke-12 masih bermaharaja dalam UMNO, kekal dengan jawatan, kuasa, imej masing-masing...masih berkukuk, masih merancang strategi dalam team yang menjadi mangsa sabotajyang kononnya telah melakukan tranformasi politik...
Lembaga disiplin pun orang UMnGOK yang turut mensabotaj UMNO dalam PRU ke-12 macam suruh musng jaga lau ayam, lega banyak...semua kerja mohong, kaki putaq alam macam mana UMnGOK nak bangun, dah tertiarap....harapan nak menang di Kedah.....jangan harap, syok sendiri...mimpi sambil naik motor...bahaya......Najib Oiiii...bahaya..bahaya..antara penyebab sampingan UMnGOK akan ghuyub dalam PRU ke-13 nanti ialah.....ROSMAH MANSOR yang sering kali terpapr beritanya di TV1 setiap malam.....inilah antara penyebab sampingan yang sukar ditemui penawanrnya oleh UMNO dan Najib....toksahlah cakap berdegar-degar macam guruh di langit menjelang musim tengkujuh...yang banjir hanya di Bangkok [bengkok-tak betul] dan Kajang Pak di Malau...kah...kah...kah...kah...kah...

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates