Khamis, 1 Disember 2011

Melayu dihina depan Melayu ..

Kedah Times ingin mengajak orang Melayu amnya, dan penyokong-penyokong PAS khasnya supaya berfikir sejenak dengan kata-kata CIna DAP ini.

Ini disebabkan PAS sekarang ini bersahabat baik mempertahankan DAP sehingga sanggup mati (yang matinya sudah tentu bukan mati syahid), dan didepan penyokong-penyokong PAS si Nga DAP ini menghina seorang Melayu beragama Islam dengan pelbagai perkataan kurang elok.

Hitam berkilat, haramjadah ... apakah tida memberi sebarang erti kepada kita semua orang Melayu dan Islam?

Kedah Times dapat rasakan yang si Nga ini akan melakukan apa saja untuk menyakitkan hati orang Melayu Islam. tetapi kita terasa lebih sakit bila kata-kata hina cercaan diluahkan dihadapan Melayu Islam dan disahut dengan sorakkan dan ketawa.

Nabi Muhammad melarang kita menghina bukan Islam tetapi penyokong-penyokong PAS sanggup mengajak kafir untuk menghina orang Islam yang lain.

Rujuklah kitab-kitab muktabar Islam, adakah perkara sebegini dibenarkan Islam. 

Wahai saudaraku se agama, fikirlah ....


5 comments:

Tanpa Nama berkata...

babi anak haram jadah punya cina laknat.
babi anak haram jadah juga pada manusia berketayap putih kulit babi.
ngamlah perangai kau org dgn si kafir harbi.
begitu seronok sekali kau org lebai ketayap kulit babi ketawa bila saudara seagama kau org di aibkan oleh si kafir laknat.
mana maruah kau org sebagai islam.
memang beginilah manusia kalau berketayap kulit babi perangai pun mcm babi juga.
Pas haram jadah.
lebai babi....hargh tuih...

Tanpa Nama berkata...

Komen aku sama macam Anon 10.08PM

Sial dan laknatlah semua yang bersekongkol kat majlis itu.

Pakai kopiah tapi hati busuk . . .

Kedah La berkata...

Aku tengok komen kat atas tu lebih dahsyat dari setakat kata hitam metalic... Bila Umno yg maki hamun OK pulak noo..

Tanpa Nama berkata...

Kepada Kedah La...Tolong Suruh Orang PAS renung jauh-jauh Siapa saudara mereka sebenarnya. Aku amat meluat tengok tok-tok lebai PAS ni. Seorang YB Parlimen PAS kat Kedah ni adalah saudara aku sendiri. Bila saudara Belah UMNO buat kenduri dia pun mai sembang bukan main konon nak tunjuk baik. Sakat kenduri kendara sajalah dia mai. Tapi belah malamnya di atas pentas ceramah dia kata macam-macam kat orang UMNO sampai tahap tak gamak kita nak dengar sedang siang tadi dia pi kenduri rumah adik beradik dia yang memang terang-terang sokong UMNO. Itulah wajah mereka termasuk anda semua. Anda pakai kopiah putih tergelak terbahak-bahak apabila saudara seagama dihina suatu puak yang terang-terang anti Islam. Agaknya suatu hari nanti inilah puak-puak yang akan anda minta sembahyangkan anda ya. Tak payah saya ceritalah bagaimana munafiknya puak-puak PAS ni yang sampai hari ini masih memboikot masjid-masjid tertentu. Mereka begitu angkuh menganggap orang yang sokong UMNO sebagai kafir walaupun orang itu sembahyang lima waktu dan bersyahadah setiap kali solat. Orang UMNO yang bersyahadah setiap hari dianggap musuh sedang suatu puak yang tak pernah solatpun malah terang-terang memusuhi Islam diangkat sebagai sahabat melebihi saudara seagama. Inilah agaknya kebenaran Sabda Rasulullah betapa diakhir zaman ayat-ayat Al-Quran dijual dengan begitu murah sekali demi kepentingan politik. Tapi tak apalah. Hati manusia ni Allah yang pegang hakikatnya. Tahniahlah kat suku sakat Kedah La yang begitu bangga dan amat teruja untuk mengangkat Anuwar Ibrahim jadi PM. Peliwat dan Pelanggan Cina Doll. Tok sah dok marah kat aku pasai seorang bekas JK PAS Bahagian yang juga kawan aku pun kata macam tu. Bahagian yang Mukhriz menang tu la. Tok sah cari sapa. Dia dah tak sangat la ni. Hang pun tak kenai kot. Sumber dia sapa. Sekarang ni salah seorang EXCO kedah ni la. Cari-cari cepat..

Tanpa Nama berkata...

Akum dan Salam 1 Malaysia

Sebagai orang melayu dan islam kita harus mempunyai perasaan menyesali dan marah keatas kebiadan golongan PAS,PKR dan DAP. Kerana PAS dan PKR lah maka semua ini terjadi. Nampaknya zionois yahudi Kedah LA makin menjadi2.

Islam menganjak semuanya umatnya hidup dalam rukun aman dan damai. Malah dalam pengertian islam itu bermaksud selamat dan sejahtera. Tapi penganut PAS membawa kepada hura hara dan penyakit perasaan hasad dengki dan suka kepada kekecohan dan maksiat.

Paling mengejutkan sehingga ustaz mereka mengatakan MA Nicky Ojics sebagai Nabi. Kita semua tahu bahawa Nabi yang terakhir sekali ialah Nabi Muhammad SAW dan tiada lagi nabi selepas baginda.

Dalam islam diumpamakan cubit paha kiri paha kanan terasa. Tetapi Fahaman PAS kutuk makilah islam mereka terlalu bahagia bahkan seolah ianya adalah satu arahan bagi penganut mereka biarpun islam dipermainkan oleh zionis asalkan mengaku PAS.

Memang terlalu hina dan PAS angkuh sombong dan bongkak. Kini gerak kerja PAS merobohkan institusi agama islam contohnya surau2, mengangkat martabat pemimpin kafir sebagai pemimpin agung islam, menghalalkan wang judi, menghalalkan masjid sebagai tempat ceramah pemimpin kafir, mengangungkan gereja sebagai tempat memurtdkan umat islam bahkan menghalalkan liwat serta cuba menubuhkan pertubuhan maksiat gay dan lasbian.

PAS semakin hanyut dan hilang arah tuju. PAS semua boleh asalkan matlamatnya untuk juangkan propanganda PAS. Mereka sanggup berkawan dengan apa saja jin, syaitan, yahudi, zionis, komunis asalkan sokong PAS serta musuh nyata islam.

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates