Isnin, 5 Disember 2011

PAS Akan Tetap Menang Di Kedah? Siapa Yang Kata Tu?

Inilah yang dinamakan KEDAH SEJAHTERA. Kata penduduk di kawasan perumahan ini, PAS dah tahu parti itu akan kalah PRU13. Sebab itu PAS dah tak kisah lagi tentang sampah sarap. Jangan terkejut Wisma Negeri pun bisa hangus kalau PAS kalah. Tak payah cakap banyak. Tengok ajelah gambar-gambar bukti parti Mahfuz dah nak mampus! Akhir kata, peti undi taman ini dah tak ada yang pangkah PAS kecuali mereka yang selesa hidup dalam keadaan kotor dan bersemak. Hidup PAS PIS PUS!!!


Separuh jalan untuk rakyat, separuh jalan untuk sampah. Sampah pun buang undi juga.





Hari lain jom pi dengar ceramah PAS..



Takkan hasil balak tak boleh nak beli tong sampah yang sofistikated sikit? Tak pun tong sampah robot yang boleh pi kutip sampah sendiri. 

Moralnya: Undi PAS lagi Kedah bakal akan alami nasib yang sama macam tong sampah inilah..Kedah sejahtera tang depa saja..Tang orang lain sengsara depa takdak peduli..Janji tambah bini!!!!

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

Gambar 2 terakhir tu bahaya untuk kereta yang jalan. Kalau terlanggar kepingan tong sampah yang terkopak tu boleh akibatkan kemalangan juga kecederaan. Tak ada otak ka PAS ni?

Pakteh berkata...

Kedah sejahtera, sampah merata-rata
Kedah sejahtera, Pusat maksiat merata-rata
Kedah Sejahtera, Balak dah tinggal angka

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates