Ahad, 25 Disember 2011

Proses Mengalihkan Fail Sudah Bermula

PRU ke 13 semakin menghampiri, bila-bila masa sahaja Perdana Menteri boleh membubarkan parlimen. Angin ketakutan sudah bertiup kencang bahawa PAS Kedah akan tumbang pada PRU ke 13 nanti.

Pemerhati kami dibeberapa jabatan dan anak syarikat milik kerajaan negeri melaporkan terdapat aliran keluar fail-fail dan proses memutihkan dokumen bagi memastikan aktiviti menelan wang dan harta kerajaan oleh beberapa individu lantikan PAS dihilangkan.

Aktiviti ini lebih ketara disyarikat-syarikat milik kerajaan negeri kerana semasa kebobrokan mereka telah menyebabkan jutaan ringgit mengalir kepada individu-individu tertentu diatas alasan derma, yang mana derma tersebut tidak sampai kepada parti sebaliknya masuk ke poket beberapa kerat individu.

Suasana panik juga semakin meresahkan individu-individu lantikan politik yang kebanyakannya tidak mempunyai kelayakan apa-apa tetapi diletakkan dijawatan-jawatan profesional melalui "sahabat-sahabat".

Ketakutan pada bayang-bayang sendiri tidak dapat dilindung lagi, dan semakin ramai sudah menyamar "neutral" dan tidak berparti untuk menyelamatkan diri, sedangkan sebelum ini merekalah raja. Tapi lantikan politik PAS dalam jabatan dan GLC senang diketahui kerana, hampir 100% lantikan selepas Mac 2008 adalah lantikan adik beradik dan kawan-kawan dalam parti.

Pesan Kedahtimes:
Jangan alih banyak sangat fail-fail tu, nanti terjatuh merata-rata, belum pun digali sudah terjumpa.

7 comments:

Tanpa Nama berkata...

buat kerja cara islam sama
jgn baling batu sembunyi tangan
bawa lari fail pun tuhan nampak

Tanpa Nama berkata...

hilangkan dokumen pun boleh didakwa di mahkamah, agaknya lah.

usin berkata...

lepaih bawak lari, jgn lupa terus tanam dlm lubang 7'x3'x7'. lebih baguih bersekali dgn hampa...hahaha

Tanpa Nama berkata...

MEMANG ..........MEREKA SUDAH TAKUT DAN KECUT...

CUBA CARILAH FAIL FAIL YANG BERKAITAN AMAN SENTRAL ..DAN JUGAK MADRASAH SALIHIAH TU...TERUTAMANYA DI PEJABAT BDB..DI PEJABAT MD BDB..JUBUR ITIK..........

DAN JUGA DI PEJABAT MAIK........DIPEJABAT TANAH...............MEREKA TAHU MEREKA TELAH MELAKUKAN TERLALU BANYAK PENYELEWENGAN......SALAH GUNA KUASA....

MEREKA TIDAK DAPAT LARI LAGI..........KELUBANG CACING ..AKAN DICARI............NAK KEMANA LARI?


CEPATLAH PILIHANRAYA...SUPAYA PAS KEDAH KALAH...CEPAT..........

Tanpa Nama berkata...

Tak payah ubah atau hilangkan fail-fail dalam GLC yang depa sapu duit dan kerja-kerja tutuh duit Kerajaan (hak rakyat)tuuuu.... Banyak dah kawan kita yang dok kerja dalam GLC yang buat fotostat dan bagi kapada kita yang tentunya akan menjadi bokti kukuh puak PR jadikan kroni depa kaya raya.

Balak yang jadikan pendapatan Kerajaan Negeri hingga rm30juta, ingat takdakkroni depa kaya raya ka. Hasil dari merobek hutan di kawasan-kawasan tadahan air untuk keluarkan balak di Kedah tu pun dah dapat memenuhkan tabung PAS Kedah. PRU13 ni PAS/PR akan hamboq betul-betul dari tabung yang dah penuh dengan hasil balak tersebut.

Tanpa Nama berkata...

kalau aku jadi MB kedah pun sapu macam tu jugalah.Ingat MB Kedah BN yang lepas-lepas baguih sangat ke.Lagi laju dan rancak.Serupa saja lah MB mana pun.Mana ada bekas MB hidup miskin kena isi borang bantuan RM 500.....rakyat biasa tak ada masaalah sapa jadi kerajaan pun.Yang dok jadi cacing panas ni puak buaya,harimau sarkas,ulak sawa paya.ulak kapak malas.anjing malam,kucing korap.pi mai pi mai 2x5=5x2..keluak mulut harimau masuk ,ulut boya.lepas keluak dari mulut boya masuk mulut harimau semula.

Tanpa Nama berkata...

Nak tumbang macamana....? jika banyak lagi bahagian2 UMNO di kedah niepun banyak dok sibuk nak jadi calon....kumpulan A&B xhabis2 dok sibuk nak atoq supaya jika calon depa lekat dapatlah 'chiaq'lebih....xkan nak harap Najib saja tolong UMNO kedah kot....?lu....pikir le sendiri...mamat...ingat pengundi la nie xtau nak pilih yang mana satu ke....?xpayah nak jadi....???

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates