Selasa, 27 Disember 2011

Runtuh dan Bina


Yang ni Ustaz Nak peruntuh untuk dapat duit RM1.4 juta. 







 
Dan duit tu boleh la Ustaz derma untuk yang ni pula.

3 comments:

Tanpa Nama berkata...

wahai pejuang umno di kedah.awatlah hangpa lembab sangat.inilah masanya setiap bahagian.setiap cawangan adakan ceramah selamat kan surau ini.tak perlu cari penceramah luar lagi bagi penerangan menegenai tindakan buruk kerajaan islam pasa kedah.JKuasa bahagian,pemuda,wanita puteri ada.Turunlah kekampung,taman jumpa rakyat perangi keputusan gila kerajaan pas islam kedah.Program ini bukan kena kos banyak.Ooooi hangpa dok kira kos lagi kah.
Inilah fungsi JKuasa bahagian pemuda wanita dan puteri.Bukan bila jadi JKuasa hangpa kerja makan kenduri,tengok orang mati sahaja.Lepas itu dok tenggek rumah ketua cawangan sahaja,
Inilah isu sebenar umno boleh serang kerajaan pas ialam kedah.
Aku harap semua umno bahagian dikedah jalankan serangan yang hebat pada kerajaan pas islam kedah ini.Tak cukup kalau nak serang pas kedah sekadar melalui surat habaj utusan,TV1 dan lainnya.
Semua barisan pimpinan umno 4 peringkat kurangkan bercakap.Kami nak tengok hangpa buat kerja.Kalau pasai projek hangpa pulun.Bila nak serang pas hangpa slow.
Kseian Dato Najib/TS mahyudin dok pulun siang malam.

Apa pun ikut suka hangpa lah.Aku cuma bagi pandangan kerana sayang pada umno.
Kalau sekadar slogal BN menang kedah senang tapi tak ada gelombang macam ombak aku tak tahulah.

Maaflah emosi sikit.

masalodeh berkata...

UMNO tak penting Islam...
UMNO hanya penting jawatan..cantas kawan...
UMNO lebih kurang sama dengan PKR......
UMNO masih tenggelam punca...masih dok ingat dia Kerajaan....
UMNO tak ada idea.....
UMNO bengkerap.....
UMNO nak mampus....
Wahai UMNO Negeri.....Bahagian dan Cawangan...ambillah kesempatan dari apa yang anda dengar dan lihat....perjelaskan kepada pengundi supaya pengundi faham mengenai masalah kezaliman PAS.....
Mungkin kot UMNO tak ada penceramah berwibawa..hanya seorang saja Kamal Saidin....yang lainnya hanya setakat darjah enam dan paling tinggi PMR...cuba tengok staff Kemas yang kebanyakannya wanita berusia lanjut yang mana purata lulus darjah 6 enam dan PMR...apa yang depa mampu bantu UMNO....manakal dalam PW pula rata-rata yang dah putus haid...paling muda umur 60 tahun......apa yang depa mampu buat untuk menang dalam PRU akan datang...depa hanya mampu dok kat rumah buat culaan tanpa hadir secara fizikal dalam masyarakat....betoi ke kerja ni....boleh pakai ke laporan ni...

paktam@ berkata...

>umno kedah dok lena lgi ka...
>xkan nk tgu PM najib n TPM Muhyidin turun kedah...baru hampa nk kalut!!!
>xkan ketua bhgian dok kalut nk jadi yb kot...sampai xdan nk pikiaq strategi serang pas kedah!!!
>la ni banyak bola tanggung woo....tibai saja la!!!
>nk tuungu bah...kot2 boleh bantu penduduk...bah xmai!!!
>la ni hampa pakat melangut saja...
>bila xboleh perintah kedah....hampa melalak!!!

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates