Selasa, 13 Disember 2011

TUMBANGNYA KERAJAAN PAS DI KEDAH


WATAN BERTINTA

Punca kejatuhan kerajaan pakatan pembangkang yang diketuai PAS di Kedah dalam pilihanraya umum ke-13 nanti mengikut pandangan/pendapat sebahagian besar pengundi di KEDAH adalah disebabkan faktor
berikut: (faktor-faktor ini adalah mengikut keutamaan)

1) Ustaz AZIZAN memberikan bantuan kepada calon UMNO dan BN
2) Pengundi PAS dah menyampah nak mengundi calon parti sendiri

3) Sedikit sebanyak apa yang Tok najib buat, rakyat Kedah dapat merasa.

4) Pengundi di Kedah dah cemuih dengan ghebang deras dan kelaku menyombong puak pakatan pembangkang.

5) Pengundi Cina dan India kalih undi, pasai dibawah PAS business tak berapa ok. Kebajikan pula HABUK PUN TAK DAK.

6) Pemimpin dan penyokong PAS serta pakatan pembangkang sendiri dah serik nak jadi kerajaan. Lebih baik mereka jadi pembangkang, sebab modal hanya air liur, jadi kerajaan dan pemerintah kena ada modal duit, tenaga dan idea yang banyak.

7) Puak PAS, PKR dan DAP hebat kerat mengerat dan cantas mencantas sesama sendiri mengalahkan puak UMNO dan BN

PERHATIAN: Pengundi yang telah ditemui sama sekali tidak ada seorang pun berpandangan KEDAH DITAWAN KEMBALI OLEH BN disebabkan faktor kekuatan dan kemantapan UMNO dan BN Kedah.

Cadangan: USTAZ AZIZAN selepas PRU ke-13 nanti wajib dilantik sebagai PENASIHAT KHAS KERAJAAN NEGERI KEDAH di bawah pimpinan kerajaan BARISAN NASIONAL. KERETA MERC S350 KCX8 tu bagi la percuma sebagai hadiah di atas bantuan USTAZ AZIZAN membolehkan UMNO menang kembali di Kedah. FAIR AND SQUARE la..

TERIMA KASIH, terima kasih, terima kasih USTAZ.
WE LOVE U

2 comments:

usin berkata...

isnin lepas aku ada meronda ke baling, kuala ketil dan sg petani. tak payah la aku huraikan satu persatu apa yg kebanyakan kwn yg aku temui berbicara pasal politik ni. cuma derang ada sebut "cemuih, pru13 nanti tengok la mcmana ktorang nk ajaq depa"... apa maknanya tu? huhuhu, muskhilnya aku.

Kedah La berkata...

http://kedahla.blogspot.com/2011/12/bn-akan-tetus-gigit-jari-di-kedah.html

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates