Isnin, 9 Januari 2012

ALHAMDULILLAH ANWAR AKHIRNYA BEBAS JUA


WATAN BERTINTA

Keputusan hakim yang arif lagi bijaksana disambut dengan penuh rasa terharu. Sahlah spekulasi selama ini seperti yang sering meniti dibibir Mat Sabu bahawa Anwar adalah sheikh Al-Juburi diperlihatkan dengan jelas kepada seluruh rakyat Malaysia tanggal 901.

ANWAR TELAH MELIWAT SAIFUL. Namun disebabkan liwat itu berlaku suka sama suka, maka Anwar dibebaskan. Maknanya keputusan ini juga adalah satu kemenangan kepada golongan LGBT pimpinan Ambiga yang sudah lama mahu gay, lesbian dan sex bebas dihalalkan di Malaysia.

Pembebasan Anwar membuktikan kenyataan Raja Petra adalah salah sama sekali. GAY kini boleh menjadi PM Malaysia dan Hassan Ali juga bersalah kerana selama ini jijik dengan moral ANWAR sebagai pelaku homoseksual.

Ingatlah yang penting jika anda pekerja bawahan apa jua yang bos anda lakukan, fahami prinsip ini betul betul, 'THE BOSS IS ALWAYS RIGHT'. Maka janganlah diadukan pada polis atau mahkamah jika Bos anda meliwat atau merogol anda. Dikhuatiri jika asas bukti anda lemah bos yang dituduh tadi akan dilepas bebas kerana hakim akan menyimpulkannya sebagai satu PERLAKUAN SUKA SAMA SUKA.

Realitinya, GAY, LIWAT, SEKS BEBAS dan LESBIAN kini halal di Malaysia asalkan dilakukan suka sama suka.. Jangan-jangan hakim yang pernah dituduh berat sebelah memihak pada BN dan kerajaan telah dibeli oleh USA dan agen Yahudi yang bersekongkol dengan Anwar?...he he.he

0 comments:

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates