Rabu, 25 Januari 2012

BERANI KAH PAS ROBOHKAN MADRASAH SALIHIAH?


Abang BINGAI

Kalau dah rasa hebat, pandai dan tau hukum hakam dan majlis fatwa pun dah keluar fatwa bahawa madrasah ini boleh dirobohkan dan kalau rasa tak perlu nak tunggu keputusan mahkamah, jadi PAS dan ustaz Azizan, pejabat tanah bersama barisan EXCONYA tunggu apa lagi?

Datanglah segera robohkan madrasah Salihiah. NANTI takut projek AMAN CENTRAL terganggu pula, kesian dek kerana projek Aman Central terganggu, Bandaraya Alor Setar akan kurang ceria, kurang gah, kurang maksiat, kurang bermaya dan melepaslah 2,000 anak Kedah untuk beroleh peluang kerjaya di AMAN CENTRAL.

Unit amal PAS dan PEMUDA PAS tunggu apa lagi? Lebih 30 tahun projek ini terbengkalai di bawah BN. Dalam tempoh 3 tahun sahaja dengan kuasa wang dan kuasa DAP Sony Ho, projek ini dapat dipulihkan. Jadi jika nak bagi projek ni lagi cepat siap, disarankan setiap ahli unit amal dan pemuda PAS termasuk MUSLIMAH PAS bawakan penukul seorang sebatang.

SAMA-SAMALAH kita hancur dan robohkan madrasah salihiah kedai insuran ini.Takan tak berani kot? Mana dia konsep jemaah, bukankah pemimpin nombor wahid anda sudah bertegas apa jadipun madrasah salihiah pasti dirobohkan, jadi kenapa tidak mahu patuh dan taat pada arahan khalifah dan imam AZIZAN? ANDA tidak takutkah masuk neraka kerana melanggar arahan seorang ulama Al-Azhar?


JADI ABANG BINGAI nasihatkan, semua pihak dalam PAS, Parti Adat dan SUKAN agar datang beramai-ramai berhimpun di Madrasah SALIHIAH.
Supaya madrasah ini dapat kita robohkan segera kerana ia mencacatkan pandangan projek AMAN CENTRAL yang gah dan bernilai RM500 juta.

Jangan bimbang kedatangan anda untuk merobohkan madrasah pastinya disambut dengan baik oleh pihak jawatankuasa Madrasah salihiah. BERSAMALAH KITA MEMBANGUN BERSAMA ISLAM..

TAKBIR!!!!!

3 comments:

orangeman berkata...

amboi..baik punya candek.. terasok jin islam kot. macam ni lah kita mau.. mulut mau hebiag sikit dgn geng PAS ni.

Tanpa Nama berkata...

TAHNIAH BRO..KITA MESTI AJAR SKIT KUMPULAN YANG TAKSUB MACAM..BAK KATA HASSAN ALI....PUAK PARASIT..MUNAFIT...KELASTAIK...

ITULAH PAS= PASUKAN ANGAU SONNY ....IKUT KATA CINA KAPIAQ...IKCK..

SURUH DEPA MAI ROBOH SEKARANG JUGAK...SEMUA KECUT TELOQ.

LAGI SKALI BRO..TAHNIAH....

Tanpa Nama berkata...

betul ke bro masuk PAS dapat tiket masuk syurga....klu betul ati senang...ekekekekeke..

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates