Khamis, 29 Mac 2012

Santai Blogger

Semua blogger dijemput ke Program Santai Bersama ADUN Kuala Nerang.



Tarikh         : 31 Mac 2012
Masa          : 11 Pagi
Tempat    : Perkarangan Kediaman Rasmi Pegawai Daerah Padang Terap. Kediaman yang pernah didiami oleh Bekas PM Pertama Malaysia, Almarhum Tunku Abdul Rahman

Acara akan disulami dengan jamuan kenduri kampung, sessi dialog, bacaan sajak, sikaneka dan persembahan hiburan.

Dijemput ramai-ramai.

4 comments:

Tanpa Nama berkata...

HAHA!
admin kedah taim dah gila ! sanggup publish jemputan mcm nie kat blog ni untuk semua orang baca secara terbuka !

memang gila cari nahas ! mampus la geng pas pendang turun bawak pedang ligan hangpa semua blogger upahan umngok hari tu nanti ! bodoh laaaaaaa admin kedah taim ! HAHAHAHA ..


Pemerhati kebodohan Umngok Kedah.

Syburi Times berkata...

Hehe bukan ka ini yang PAS dan PKR laungkan? Hehe semua dijemput utk bersembang2 dgn YB. Mana yang tak mahu dedah diri tu, terserahlah.

Sebuah Perjuangan berkata...

salam saudara, mohon linkkan lamanizzs.blogspot.com
kepada blog saudara. tq

Tanpa Nama berkata...

Salam semua

Satu pentas yang hebat. Apapun saya memang sukakanya dan percayalah bukan senang nak memuaskan hati semua orang. Kekadang insan hanya pentingkan dirinya sahaja hingga lupa pada orang lain. kita lihat pemimpin PAS cakap berapi, janji berlori-lori, cakap semuanya seakan arab tetapi pelaksanaan umpama yahudi.

Mereka laungkan, merekalah pejuangan suci dan islam sejati tapi malang kafir harbi sajungan sejati. Paling aneh ada ulamak PAS malu mengaku benih asalnya melayu tetapi harap simpati melayu. Mana maruah harga diri dan jati diri dan keturunan ulamak sufi jika kafir harbi dijadikan guru mengajar agama dirumah suci kepada mengaku islam sejati.

Ilam mengajar umatnya ketelusan dan berani kerana benar dan takut kerana salahnya. Kita lihat cabaran PAS banyak pemimpin UMNO berani berundur demi cabaran dan demi maruah harga diri dan demi islam. Kita lihat pemimpin PAS takut cabaran contohnya Mat Sabu terangan ditangkat khalwat terpapang diakhbar bilik 121 Hotel Perdana Kota Bharu masih tak mengaku. Apakah ini islam namanya?. Kita lihat ulamak mereka Nik Aziz dengan kerenah menantu masih bertongkat langit lagi.

Apakah ini ciri2 pemimpin islam sejati???
Apapun saya sokong UMNO dan BN. walaupun saya tak dapat hadir tapi sokong seadanya, Percayalah mereka itu kucing kurap sedang mengial kerana takut Kehebatan YB Dato Syed Sobri sekali lagi.

Saya doakan semoga Dato' berjaya dengan cemerlang lagi kali ini. Amiin.

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates